Gå til innhold

Tror dere EnsomMann26 går et nytt år som singel i vente?  

1. 1. Tror dere EnsomMann26 går et nytt år som singel i vente?

• Ja, det ser slik ut
      1
    • Nei, han finner nok ei. Alle gode ting er 26...
      7
    • Så klart! Nå er han så desperat at det går aldri!
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje bare jeg som er litt bitter på at jeg har vært singel alt for lenge. Men når man kommer hjem til jul å alle "gamlegutta" treffes, man handler julegaver osv. så klarer jeg ikke å la være å få den følelsen av jeg nesten blir litt irritert på alle de som går å holder hverandre i hånden, kysser å koser seg. Høres sikkert teit ut, men blir sånn noen ganger. Å i tillegg når man er på fest med gutta som man ikke har sett på 1 år eller noe og de begynner å legge ut damehistoriene (alt de sier er selvsagt ikke sant da :) ), så har jeg litt lyst å be de om å holde kjeft noen ganger.

Herregud, jeg innså det nettopp nå. Jeg er desperat!!

Huff, det skal ikke være enkelt dette nei.

Jaja, får håpe det nye året bringer med seg mer lykke for meg på damefronten enn dette året har gjort, for det har vært veldig lite innbringende kan man vel si. Savnet etter noen å være glad i er stort...huff

Ha en fortsatt god jul og et godt nyttår folkens....

Nyttårsløfter:

1. Ikke virke desperat

2. Alltid hold løfte nr. 1

3. Gjør så godt du kan for å finne ei som passer for meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare gi deg en :klem2: jeg - og si at jeg skjønner deg jeg......... og er enig i mye av det du sier.

Å savne noen å være glad i er ikke noe godt det - særlig når "tilsynelatende" alle rundt deg har "noen"........ :(

Men du mann på 26 - èn dag skjønner du - èn dag - da lykkes det for oss også :wink:

GODT NYTTÅR :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...