AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Mensen er uteblitt i flere dager nå og jeg håper skikkelig at den sitter denne gangen. Hatt masse menssmerter for 1 ukes tid siden, håper det går denne gangen. Kjøpte test i sted, men må vente til i morgen med å ta den for å være så sikker som mulig. Klarer nesten ikke vente. Vil ikke ha for høye forventninger samtidig som jeg ikke klarer å la være. Tiden går sakte! Måtte bare få dette ut et sted. Takk for meg
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Satser for at du er gravid da Hadde også mye menssmerter for en ukes tid siden, testet da negativt. Første testdag (forventet mens) var egentlig i går eller i dag da.. Har ikke testet. Er redd den er negativ igjen... Krysser fingrene for deg
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Satser for at du er gravid da Hadde også mye menssmerter for en ukes tid siden, testet da negativt. Første testdag (forventet mens) var egentlig i går eller i dag da.. Har ikke testet. Er redd den er negativ igjen... Krysser fingrene for deg Det er litt samme følelsen som jeg sitter med. Fått negativt så mange ganger, og jeg testet to ganger forrige uke selvom jeg visste det var for tidlig og da var den selvfølgelig negativt så er litt nervøs for at den er det igjen.. -ts
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 For oss som lett blir gravide, er det ikke positive tester som er det store - men at testen vedvarer positiv... Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 For oss som lett blir gravide, er det ikke positive tester som er det store - men at testen vedvarer positiv... Lykke til! Ja, det er sant. Er flere ting som skal klaffe. Lykke til alle som prøver -ts
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Herregud føler meg skikkelig teit som er oppe nå og på KG. Jeg våknet og måtte skikkelig tisse så jeg tok testen da og gjett hva? JEG ER GRAVID! Godt å ha KG i slike situasjoner, hva gjør jeg videre nå? Kontakte legen blir vel det neste? -ts 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå