Frk. K Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Vurderer å kjøpe meg smartballs for å styrke pc-musklene i underlivet. Noen som har prøvd dette før, og som kan dele erfaringer? Er ganske trang fra før selv når jeg er våt, vil disse kulene gjøre det veldig mye trangere ? for det er ikke et veldig stort ønske... HAr lyst til å overranske kjæresten med litt sterkere knipinger under sex (+ forebygging av inkontinens) https://www.kondomeriet.no/produkt/smartballs-vaginakuler/26271856 Endret 10. januar 2012 av Frk. K
PrincessConsuela Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Dette har jeg prøvd, dog ikke av samme grunn som deg. Typen min kjøpte et sett til meg for å se hvordan jeg ville reagere på bruken, jeg har ikke gjort så mye research selv men han sier at produktet skal gjøre deg kåt Kan vel si at det var en merkelig følelse. Mitt sett hadde 'vekter' på inside, slik at når du var i bevegelse kunne du høre kulene. Var forkjølet på den tiden, og det å ligge i sengen og se på film med disse mens jeg hostet var ganske merkelig
Gabbs Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Hmpf, nysgjerrig. Får nesten lyst til å legge øret mitt på magen din for å finne ut mer xD Høres gøy ut, på en måte ;p
PrincessConsuela Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Hmpf, nysgjerrig. Får nesten lyst til å legge øret mitt på magen din for å finne ut mer xD Høres gøy ut, på en måte ;p Gøy, ja, kanskje, men det tar bort litt av fokuset :gjeiper:
Gabbs Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Gøy, ja, kanskje, men det tar bort litt av fokuset :gjeiper: Små barn, store gleder! Har ofte fått kommentarer på hvordan jeg kan stoppe opp i sexakten, slå av en prat eller si etter eller annet som gjør at vi bare bryter ut i latter begge to ;p Sex skal være gøy! 1
meca Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 Noen kaller jo SmartBalls for "orgasmekuler", og bruker dem for å pirres i dagliglivet, da de vibrerer av dine bevegelser. Selv har jeg brukt dem, og merket ingen verdens forskjell. Det var litt rart å gå med dem, men jeg følte verken noe "treningsutbytte" eller nytelse av dem. Når det er sagt, tror jeg kanskje at når du ønsker å styrke PC-muskulaturen, at det kan være fornuftig å gå for litt mindre kuler enn akkurat SmartBalls. Jo mindre kulene er, jo mer må du jo jobbe for å holde dem på plass. Hva med f.eks. disse ?
lurine Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Eller disse: Aquaflex Obs på prisforskjeller der ute, de koster oftere over 500 enn prisen oppgitt her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå