Gå til innhold

Smartballs/vaginalvekter

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer å kjøpe meg smartballs for å styrke pc-musklene i underlivet. Noen som har prøvd dette før, og som kan dele erfaringer?

Er ganske trang fra før selv når jeg er våt, vil disse kulene gjøre det veldig mye trangere ? :sjenert: for det er ikke et veldig stort ønske...

HAr lyst til å overranske kjæresten med litt sterkere knipinger under sex :lur: (+ forebygging av inkontinens)

https://www.kondomeriet.no/produkt/smartballs-vaginakuler/26271856

Endret av Frk. K
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg prøvd, dog ikke av samme grunn som deg. Typen min kjøpte et sett til meg for å se hvordan jeg ville reagere på bruken, jeg har ikke gjort så mye research selv men han sier at produktet skal gjøre deg kåt :) Kan vel si at det var en merkelig følelse. Mitt sett hadde 'vekter' på inside, slik at når du var i bevegelse kunne du høre kulene. Var forkjølet på den tiden, og det å ligge i sengen og se på film med disse mens jeg hostet var ganske merkelig :ler:

Skrevet

Hmpf, nysgjerrig. Får nesten lyst til å legge øret mitt på magen din for å finne ut mer xD Høres gøy ut, på en måte ;p

Skrevet

Hmpf, nysgjerrig. Får nesten lyst til å legge øret mitt på magen din for å finne ut mer xD Høres gøy ut, på en måte ;p

Gøy, ja, kanskje, men det tar bort litt av fokuset :gjeiper:

Skrevet

Gøy, ja, kanskje, men det tar bort litt av fokuset :gjeiper:

Små barn, store gleder! Har ofte fått kommentarer på hvordan jeg kan stoppe opp i sexakten, slå av en prat eller si etter eller annet som gjør at vi bare bryter ut i latter begge to ;p Sex skal være gøy!

• Liker 1
Skrevet

Noen kaller jo SmartBalls for "orgasmekuler", og bruker dem for å pirres i dagliglivet, da de vibrerer av dine bevegelser.

Selv har jeg brukt dem, og merket ingen verdens forskjell. Det var litt rart å gå med dem, men jeg følte verken noe "treningsutbytte" eller nytelse av dem.

Når det er sagt, tror jeg kanskje at når du ønsker å styrke PC-muskulaturen, at det kan være fornuftig å gå for litt mindre kuler enn akkurat SmartBalls. Jo mindre kulene er, jo mer må du jo jobbe for å holde dem på plass.

Hva med f.eks. disse ?

Skrevet

Eller disse: Aquaflex

Obs på prisforskjeller der ute, de koster oftere over 500 enn prisen oppgitt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...