AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Del Skrevet 10. januar 2012 Noen som vet om et sted i Oslo/Akershus (nærheten av eller i Lillestrøm) hvor jeg kan leie bil billig? Jeg skal leie i flere år.. hva er ca månedspris på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 10. januar 2012 #2 Del Skrevet 10. januar 2012 Noen som vet om et sted i Oslo/Akershus (nærheten av eller i Lillestrøm) hvor jeg kan leie bil billig? Jeg skal leie i flere år.. hva er ca månedspris på? Mener du at du skal lease? Aldri hørt om å leie bil i flere år.... Men pris kommer jo an på hva slags bil du skal ha da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #3 Del Skrevet 10. januar 2012 Ja, lease mener jeg Spiller ingen rolle hva slags i grunn. En liten polo f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 10. januar 2012 #4 Del Skrevet 10. januar 2012 Ja, lease mener jeg Spiller ingen rolle hva slags i grunn. En liten polo f.eks Jeg skal lease Up når den kommer til sommeren Vil tro at en Polo koster rundt 1500 i mnd pluss 20.000 i innskudd. Jeg gjetter bare utfra hva jeg har hørt at Golf koster. Hør med Leaseplan eller Møller på Skjetten(ved siden av Olavsgaard hotell) for å få vite nøyaktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå