Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 Lurer bare på en liten ting..... er det andre her inne som synes rå heavy er en alright greie???? Typen ramstein, iron maiden, metallica osv????
Gjest lekebøll Skrevet 28. desember 2003 #2 Skrevet 28. desember 2003 Er Rammstein, Metallica og Maiden "heavy" da? Jeg hører heavy metal - ufrivillig - hver natt til lørdag. :-?
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2003 #3 Skrevet 28. desember 2003 jeg synes dette er ganske tung musikk, ja.... hører endel på Dimmu Borgir, men har vel etterhvert funnet ut at det ikke er musikk som egner seg for allmenheten....... Elsker "gammel" heavy, som Led Zeppelin, Deep Purle, Black Sabbath, Motorhead, Dio, Queensryche, Haloween... I det siste har det gått mye på Nickleback, Audioslave, Staind...
Gjest lekebøll Skrevet 28. desember 2003 #4 Skrevet 28. desember 2003 jeg synes dette er ganske tung musikk, ja.... hører endel på Dimmu Borgir, men har vel etterhvert funnet ut at det ikke er musikk som egner seg for allmenheten....... Elsker "gammel" heavy, som Led Zeppelin, Deep Purle, Black Sabbath, Motorhead, Dio, Queensryche, Haloween... I det siste har det gått mye på Nickleback, Audioslave, Staind... Dette er ikke hva jeg kaller heavy ihvertfall. Og over hodet ikke de du nevner helt til slutt.... Kanskje du bør definere litt hva du mener? Får sikkert noen svar da.
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2003 #5 Skrevet 28. desember 2003 Nei, det kan godt hende at min definisjon av heavy ikke stemmer overens med andres... hva er tung musikk da? Jeg synes ikke man nødvendigvis må til black metal for endelig å kunne kalle det heavy??? ( å nei, de siste jeg nevnte er hyggelig hverdagsmusikk,......) Heavy på 70 -tallet er absulutt ikke det samme som heavy på 80- eller 90 tallet. det har da vært utvikling og forandring!Men jeg har min oppvekst med den typen musikk, mens de andre jentene i klassen digget Carola og Fremling ( eller hva den nå het....) hadde jeg Dio i spilleren.... Men som relativt godt voksen i dag er det endel reaksjoner på musikken min...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. desember 2003 #6 Skrevet 28. desember 2003 Det skal slå hardt Jeg liker ikke bare musikken, men hele stilen.
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #7 Skrevet 28. desember 2003 Jeg liker best pen og pyntelig lyd.... Men jeg hadde en WASP og Metallica periode i min spede ungdom....
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2003 #8 Skrevet 28. desember 2003 Jeg kaller DIO, AC/DC, Krokus og alle de bandene der for heavy. For på den tiden jeg oppdaget musikken, stod den under "Heavyplakaten" på platebutikken. Og ja - jeg liker det ! Lenge siden jeg har hørt på feks Iron Maiden, mens feks AC/DC på full guffe en sommerdag i bilen kan få meg til å føle meg nesten beruset. Mange av heavyballadene setter jeg på rett som det er ! Tror nok jeg må finne fram BEnt out of shape med Rainbow i dag, hehe. *Lyst å høre musikk*
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #9 Skrevet 28. desember 2003 Og ja - jeg liker det ! Lenge siden jeg har hørt på feks Iron Maiden, mens feks AC/DC på full guffe en sommerdag i bilen kan få meg til å føle meg nesten beruset. Vært inne på orgasmetråden min?
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2003 #10 Skrevet 28. desember 2003 Næh ! Gi meg en link da ! Blitt lite tid å lese her inne de siste to månedene. Får vi orgasme av det samme ? :o
chimp Skrevet 28. desember 2003 #11 Skrevet 28. desember 2003 Jeg digger nok det aller, aller meste av rock; heavy, metal, gammelt, nytt... t.o.m rock som småflørter m satanistiske undertoner.....uten egentlig å være det....Cradle of Filth, f eks! http://www.underdusken.no/dusker/html/0007...Dictionary.html Men hvorfor ialledager har han ikke tatt med Grunge Rock??? :o Det jeg kan si om den er at den oppsto i Seattle på bynelsen av nitti-tallet som en mot-reaksjon på den glatte åtti-talls-sounden. De fremste eksponentene er Nirvana, Pearl Jam og Alice in chains!
Ruby Skrevet 29. desember 2003 #12 Skrevet 29. desember 2003 Jeg hører på det aller meste av heavy, og elsker det!!!
Gjest Poirot Skrevet 29. desember 2003 #13 Skrevet 29. desember 2003 Dette er ikke hva jeg kaller heavy ihvertfall. Og over hodet ikke de du nevner helt til slutt.... Kanskje du bør definere litt hva du mener? Får sikkert noen svar da. Synes def. at dette er heavy
Gjest lekebøll Skrevet 29. desember 2003 #14 Skrevet 29. desember 2003 Synes def. at dette er heavy Da har du ikke vært hjemme hos meg en fredag kveld.
Gjest Poirot Skrevet 29. desember 2003 #15 Skrevet 29. desember 2003 Da har du ikke vært hjemme hos meg en fredag kveld.
Gjest lekebøll Skrevet 29. desember 2003 #16 Skrevet 29. desember 2003 Skjønte ikke siteringa di Poirot.
Gjest Poirot Skrevet 29. desember 2003 #17 Skrevet 29. desember 2003 Skjønte ikke siteringa di Poirot. :oops: Jeg sa:So what?? Kan man ikke høre på heavy en fredag? (Hva mener du med at du med t jeg ikke har vært hos deg en fradags kveld?) Har slik musikk selv og har eks vært på Metallicakonsert, men JEG definerer Metallica som heavy. Kankje ikke i forhold til mye annet, men dette har da sine egne kategorier.
Gjest lekebøll Skrevet 29. desember 2003 #18 Skrevet 29. desember 2003 Ok. Det jeg mente var at jeg ufrivillig hører heavy metal hver fredag kveld (den jævla naboen ), og i forhold til dette er Metallica boyband å regne. Men dette spiller igrunnen liten rolle for meg, så lenge den som startet tråden får de svarene hun ville.
Gjest Poirot Skrevet 29. desember 2003 #19 Skrevet 29. desember 2003 Ja, DET er jo meget mulig!! MYE er verre enn Metallica! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå