AloeVera Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Ska ha tre forskjellige produkter fra feelunique. Hvert produkt koster fra 150 til 200 kr. Så jeg har tenkt å bestille i fire omganger for å slippe moms og toll ettersom det uansett er fri frakt. Men når jeg foretar alle kjøpene en etter en uten å vente til de har pakket og sendt varen, vil de da uansett sende alt i en pakke? Det virker i grunnen logisk at de gjør dette, men er usikker. Erfaringer? (Går heller ikke an å skrive beskjed ved bestillingen om at dette skal gjøres )
sweetharth <3 Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 er jo bare å bestille alt i en pakke, viss du sender inn kvitteringa til dem så tilbakebetaler de pengene for toll avgiften.
Gjest Armule Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 For deliveries outside of the UK, in the rare even that you are charged import duty, feelunique.com will provide a refund provided we are notified within 30 days of despatch. Should you wish to claim a refund, please email [email protected] including a scanned copy of any tax invoice paid. Hentet herfra.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 De sender det en og en, dersom du bestiller en og en. Jeg gjør det fordi jeg har en tendens til å glemme å scanne kvitteringen og sende tilbake mail til de og få den refusjonen. Så jeg taper på det. Syns det er lettere å bare bestille ett og ett produkt da 6
AloeVera Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2012 Hentet herfra. Ja, men er så sinnsykt stress å scanne osv. Har ikke tilgang til scanner heller. Vet strawberrynet sender i forskjellige pakker selv om bestillingene er gjort rett etter hverandre
VildeS Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har bestilt flere ting etter hverandre, og det har alltid kommet i delte pakker.. Så de slår ikke sammen selv om du bestiller de samme dag.
Jade Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Dette gjør jeg stadig vekk. Har aldri opplevd at de har slått sammen pakker. 2
datajente Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 Funker helt fint å bestille en og en ting. Jeg gjør alltid det, og har aldri opplevd at de slår sammen pakkene.
Miah Skrevet 10. januar 2012 #9 Skrevet 10. januar 2012 Ja, men er så sinnsykt stress å scanne osv. Har ikke tilgang til scanner heller. Vet strawberrynet sender i forskjellige pakker selv om bestillingene er gjort rett etter hverandre Du kan også bare ta bilde av kvitteringen, det er det jeg pleier å gjøre. 1
Casall Skrevet 11. januar 2012 #10 Skrevet 11. januar 2012 Jeg bestiller alltid 2 eller 3 rett etter hverandre og de kommer alltid separat.
VissVass Skrevet 11. januar 2012 #11 Skrevet 11. januar 2012 Hvordan skal du klare å dele tre produkter opp i fire pakker? :D 1
AloeVera Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #12 Skrevet 11. januar 2012 Hvordan skal du klare å dele tre produkter opp i fire pakker? :D Haha, godt spørsmål du Nei, bare jeg som rota litt. Det skal selvsagt være fire pakker i fire forsendelser
challenger Skrevet 11. januar 2012 #13 Skrevet 11. januar 2012 De skriver jo også det på siden sin at hvis du bestiller flere ting i en bestilling så kan de sende det hver for seg. Det lønner seg vel mest for de det da, hvis det er ting under 200kr, så slipper de å betale tollutgiftene:) 1
AloeVera Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #14 Skrevet 13. januar 2012 De skriver jo også det på siden sin at hvis du bestiller flere ting i en bestilling så kan de sende det hver for seg. Det lønner seg vel mest for de det da, hvis det er ting under 200kr, så slipper de å betale tollutgiftene:) Ja, det så jeg faktisk. Men tolket det feil jeg kanskje. Tenkte det var om varene var på forskjellige lagre eller at en av varene kanskje tok lengere tid å pakke osv ;p Men teorien din virker mer logisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå