Gå til innhold

Feeluniqie, bestille i fire omganger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ska ha tre forskjellige produkter fra feelunique. Hvert produkt koster fra 150 til 200 kr. Så jeg har tenkt å bestille i fire omganger for å slippe moms og toll ettersom det uansett er fri frakt.

Men når jeg foretar alle kjøpene en etter en uten å vente til de har pakket og sendt varen, vil de da uansett sende alt i en pakke? Det virker i grunnen logisk at de gjør dette, men er usikker.

Erfaringer?

(Går heller ikke an å skrive beskjed ved bestillingen om at dette skal gjøres )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo bare å bestille alt i en pakke, viss du sender inn kvitteringa til dem så tilbakebetaler de pengene for toll avgiften.

Skrevet
For deliveries outside of the UK, in the rare even that you are charged import duty, feelunique.com will provide a refund provided we are notified within 30 days of despatch. Should you wish to claim a refund, please email [email protected] including a scanned copy of any tax invoice paid.

Hentet herfra.

Skrevet

De sender det en og en, dersom du bestiller en og en. Jeg gjør det fordi jeg har en tendens til å glemme å scanne kvitteringen og sende tilbake mail til de og få den refusjonen. Så jeg taper på det. Syns det er lettere å bare bestille ett og ett produkt da :)

• Liker 6
Skrevet

Hentet herfra.

Ja, men er så sinnsykt stress å scanne osv. Har ikke tilgang til scanner heller.

Vet strawberrynet sender i forskjellige pakker selv om bestillingene er gjort rett etter hverandre

Skrevet

Jeg har bestilt flere ting etter hverandre, og det har alltid kommet i delte pakker.. Så de slår ikke sammen selv om du bestiller de samme dag.

Skrevet

Dette gjør jeg stadig vekk. Har aldri opplevd at de har slått sammen pakker.

• Liker 2
Skrevet

Funker helt fint å bestille en og en ting. Jeg gjør alltid det, og har aldri opplevd at de slår sammen pakkene. :)

Skrevet

Ja, men er så sinnsykt stress å scanne osv. Har ikke tilgang til scanner heller.

Vet strawberrynet sender i forskjellige pakker selv om bestillingene er gjort rett etter hverandre

Du kan også bare ta bilde av kvitteringen, det er det jeg pleier å gjøre. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestiller alltid 2 eller 3 rett etter hverandre og de kommer alltid separat.

Skrevet

Hvordan skal du klare å dele tre produkter opp i fire pakker? :D

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal du klare å dele tre produkter opp i fire pakker? :D

Haha, godt spørsmål du ;)

Nei, bare jeg som rota litt. Det skal selvsagt være fire pakker i fire forsendelser :)

Skrevet

De skriver jo også det på siden sin at hvis du bestiller flere ting i en bestilling så kan de sende det hver for seg. Det lønner seg vel mest for de det da, hvis det er ting under 200kr, så slipper de å betale tollutgiftene:)

• Liker 1
Skrevet

De skriver jo også det på siden sin at hvis du bestiller flere ting i en bestilling så kan de sende det hver for seg. Det lønner seg vel mest for de det da, hvis det er ting under 200kr, så slipper de å betale tollutgiftene:)

Ja, det så jeg faktisk. Men tolket det feil jeg kanskje. Tenkte det var om varene var på forskjellige lagre eller at en av varene kanskje tok lengere tid å pakke osv ;p

Men teorien din virker mer logisk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...