waco Skrevet 20. mai 2002 #1 Del Skrevet 20. mai 2002 Nederlands mange bordeller blir denne helgen lovlig, men blir samtidig underlagt strenge krav til hygiene, arbeidsmiljø og arbeidsforhold. Skriver aftenposten i en gammel artikkel jeg fant fram. Noe å tenke på i Norge?... artikkelen skriver videre....- Prostitusjonen eksisterer over alt, og krever en realistisk tilnærming. Strenge tiltak kreves for å stanse skadelige former for seksuell utnyttelse, mens kommersiell utnyttelse av frivillig prostituerte heretter vil være lovlig og normalisert, sier Nederlands justisminister Benk Korthals til The Independent. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/d165320.htm Mvh Waco som synes det er på tide å tenke litt nytt i Norge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #2 Del Skrevet 20. mai 2002 Det var en debatt her inne like før du ble medlem om horer. Jeg er av den oppfatning at det bør komme under kontrollerte former Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 21. mai 2002 #3 Del Skrevet 21. mai 2002 Waco; I tråden ny-nazisme og kvinnefronter sier du at kvinner utnytter menn i forbindelse med prostitusjon. I denne tråden ønsker du å legalisere dette... Interessant logikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. mai 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 21. mai 2002 Gurimalla. Man kan skille sak fra sak. Og jeg vil ikke forby ting jeg ikke liker. Det kan virke som det er bare kvinner som er av den oppfattningen. Selv om jeg misliker å berike damer med prositusjonsinntekt, så er nok virkeligheten mer sammensatt enn som så. Prositusjon eksisterer, ergo må vi tilrettelegge. Min private mening er en annen diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 21. mai 2002 #5 Del Skrevet 21. mai 2002 Waco, er du her ennå?????????????? Jeg trodde du satt på flyet til Amsterdam jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 21. mai 2002 #6 Del Skrevet 21. mai 2002 LineA, det trodde jeg også!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 21. mai 2002 #7 Del Skrevet 21. mai 2002 Waco Mener du at bordeller bør legaliseres fordi det ikke går an å bekjempe prostitusjon? Dette prinsippet bør vel neppe overføres til andre saksområder; tilretteleggelse av ting som er straffbart fordi det eksisterer. En noe passiv holdning... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. mai 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 21. mai 2002 Nåda, prositusjon er jo tillatt. Det er hallikvirksomheten som er forbudt. Waco som støtter statlig finansierte horehus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 21. mai 2002 #9 Del Skrevet 21. mai 2002 Statlig finansierte horehus? Slik at de stakkars undertrykte menn kan slippe å betale? Du tror vel ikke at staten må finansere horehus fordi horehuset ikke vil generere inntekter? Prostitusjon er tillatt, men mener du virkelig at bordellvirksomhet bør legaliseres fordi prostitusjon ikke kan bekjempes? Synes fremdeles en slik løsning tyder på en passiv holdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 21. mai 2002 #10 Del Skrevet 21. mai 2002 Prostitusjon kan ikke bekjempes!!! Enkelte KAN komme seg ut av virksomheten. Men for en del kvinner er prostitusjon selvvalgt. I alle fall i en fase i livet. Hvorfor det er selvvalgt, er en annen diskusjon. Man kan like det eller ei, men sånn er det. Ja, hvorfor ikke legalisere det og opprette egnede steder!? Så blir staten en form for hallikk, fordi kvinnene må betale skatt av innkomsten. Antar at de prostituerte blir selvstendig næringsdrivende. Så kan de stashe seg litt mer opp, fordi de antagelig får fraskrevet en hel del på skatten. Utgifter til inntekts erverv. Kan sannelig ligge mye der. Silikonpupper, fancy undertøy, lokalitet, legebehandling, vakthold osv...osv. Blir kanskje ikke så mye skattbar inntekt igjen!! Kanskje blir det litt mer verdighet over yrket. Tjaaaa. La meg tenke litt over det. Kanskje kan dette også være aktuelt for de mannlige prostituerte? Det finnes jo også en del av dem. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå