Gå til innhold

Nytt og bedre liv!

Anbefalte innlegg

Gjest Starlit
Skrevet

Da har jeg brutt kontakt med søsteren min som i alle år har torturert meg psykisk. :krangle:

Flere kg har nå lettet fra skuldrene mine, og jeg føler meg fri og frank fra alt ansvar rundt henne. :tongue:

Aldri skal jeg underholde henne når hun er ensom (noe hun alltid er). Og aldri skal jeg være slave under truslene hennes.

Dette kvinnfolket har spredd sine siste falske rykter om meg og samboeren min (som egentlig kun var basert på meg).

Jeg skal endelig få min frihet til å være den jeg er, og omgås akkurat de jeg vil! Helt uten å få negativ kritikk rettet mot seg.

Min forlovede og jeg har endelig fått oss hustomt på landet, og skal bygge drømmehuset vårt:))

Deretter følger det barn og giftemål. Hva mer kan en ønske seg da? :danser:

Min eldre søster har også en kjæreste som hun nå har fått en baby med, og har som hun selv har skrytt av "alt hun ønsker seg".

De bor nå i en vertikaldelt bolig i byen, mens jeg og forloveden min lever et rolig liv på landet. Det er der vi trives med dyrene rundt oss. Det virker uansett som om at søsteren min er misfornøyd, og straffer meg og min forlovede for det :klo:

Synes det er utrolig kjekt med bordercollien og katten vår:) Samt de flotte omgivelsene rundt oss av fjell, skog og mark.

Familien til forloveden min ser heldigvis ut til å ha tette bånd, og bryr seg derfor om oss:) :hund::sol::catmilk:

Eneste som mangler er gode venner.

Jeg flyttet for 4 år siden 100 mil fra fødestedet mitt, og bor nå på et sted hvor folk helst ønsker å ha kontakt med sine barndomsvenner.

De er skeptiske til fremmede som meg, som har en annen dialekt enn deres.

I det lange løp har jeg vel stort sett vært ensom, samtidig som at jeg jobbet på sentrale steder med mye folk, og studerte på høgskole.

Der er klart jeg hadde en god del personer å forholde meg til, men de fleste var ikke akkurat supernære venner av meg..

Nå bor jeg på landet, hvor jeg flyttet sammen men han jeg forelsket meg i, og senere ble forlovet med:)

Jeg sluttet på høgskolen og studerer nå på videregående for å bli lærling i en bedrift:)

Dette førte jo naturlig nok til at jeg mistet kontakten med så og si mange av de jeg hadde som venner..

Nå går jeg med tanker om hvordan jeg skal greie meg sosialt på bygda, hvor sladrefenomenet regjerer.

Det er noen som liker å være ekkle mot andre, og legger seg borti pivatliv m.m.

Jeg elsker selvfølgelig landet! Men møter desværre på motstand, i og med at jeg har med et annet folkeslag å gjøre:) Mange av dem er tille og eksptiske. De hilser ikke på deg, og forvennter at du tar iitiativet.

Nesten så de anser seg selv som utrolig viktige.

Hvordan mener dere jeg går fram? :) :)

Målet mitt er å få et godt liv med innhold:) Og bonusen er at søsteren min skal med egne øyne få se hvor bra jeg har greid meg uten henne :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Jeg mener du bør slappe av og være deg selv, så skal du se at alt ordner seg til slutt.

Så bør du få en av moderatorene til å flytte denne til dagbøker. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...