Gå til innhold

EryMax selvbiografiske patologiske leksikon og andre rare ting

Gjest EryMax

Anbefalte innlegg

Krev psykiater Ery. Men jeg tror heller ikke du skal være for bekymret over bivirkninger. Det finner du fort nok ut. Og sånt noe ramser man jo opp for at brukere skal være forberedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde slapphet og var ekstra sulten i begynnelsen, men det gikk over etter ett par uker. Andre bivirkinger har jeg ikke opplevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ery sur dumme kjerring, alle andre klarer det de vil uten at meg. Jeg klikket på kommunen å nektet å ta medisin. Å nå har jeg bestemt meg for at jeg skal ønske meg alvorlige sykdommer sånn at jeg kan dø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg henge her, siden det er for opptatt i de andre dagbøkene. Det er for opptatt med hekling og solskinnshistorier, jeg tror jeg må :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dopapir må man ha, ellers er det noe dritt. :fnise:

Så moro at det har kommet kattunger! Skal du bort og hilse på?

Ja det er noe dritt å sitte på dass å være tom for papir, jeg skal bortover å hilse på dem på tirsdag. Å håper de andre kullene snart også kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som ikke vet det så er jeg en stor fan av retro barnevogner. Så jeg kind of kjøpte meg ei ny vogn som jeg kan hente i neste uke. Sær? ja så absolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er artig å samle på ting, og retro barnevogner må jo være artig å ha? Men får du plass til dem?

Får plass til et par stykker hehe, jeg har jo allerede ei

A1Et-6XCIAAtziq.jpg

Det er en 1995 modell Emmaljunga Viking

emmalj10.jpg

Å dette er ei Emmaljunga Derby fra 1989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...