Gå til innhold

EryMax selvbiografiske patologiske leksikon og andre rare ting

Gjest EryMax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dere må ha en koselig bytur Ery! :nissevink:

10-åringer er hyggelige å snakke med og 2-åringer stort sett søte og sjarmerende? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min er en kolosal drittsekk, han klager på at jeg rører meg i senga på natten. Plutselig våkner jeg av at han slår så hardt i veggen at jeg skvetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en veldig sensibel nabo. :sjokkert: Han må da tåle at du snur deg i senga? Går det an å snakke med ham da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man bor i borettslag, så får man faen tåle at man har naboer. Jeg fester ikke,spiller høy musikk eller ser på TV med lyden på full guffe. Jeg sitter bare hjemme på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Ery! Naboen din har nok et problem. :vetikke:

Jeg bor også i borettslag, i rekkehus, og jeg skal love at nabobarna kan bråke til tider. Men det får vi bare finne oss i. Vi har jo selv valgt denne boformen. :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppvokst i et dårlig lydisolert rekkehus, å denne gården jeg bor i nå er stille iforhold til der jeg er vokst opp. Der hørte man tramping,løping,roping,TVen i kjellerstua,musikken i stua,ungen som var helt apekatt osv. Her jeg bor nå hører jeg nesten ikke naboen, å gjør jeg det så driter jeg i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...