Gjest EryMax Skrevet 3. februar 2013 #581 Del Skrevet 3. februar 2013 Men jeg er så redd for å få humørsvingningene til et gravid kvinnfolk. Å plutselig bare begynne å grine uten grunn. F.eks en kunde spør etter geitemelk å så begynner jeg å grine fordi vi ikke hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sura Skrevet 3. februar 2013 #582 Del Skrevet 3. februar 2013 AD kommer til å ta toppene og bunnene, og du vil oppleve at du har bedre kontroll på følelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. februar 2013 #583 Del Skrevet 3. februar 2013 Følese? jeg ikke har følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sura Skrevet 3. februar 2013 #584 Del Skrevet 3. februar 2013 Når du gråter fordi du ikke har geitost så har du følelser, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. februar 2013 #585 Del Skrevet 3. februar 2013 Da kundene tro jeg gal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. februar 2013 #586 Del Skrevet 4. februar 2013 Satan, de har bestemt seg for å gi meg tabletter mellom 9:30 og 11:30 å jeg begynner liksom på jobb kl 08:00 å er mye fram og tilbake mellom hjemmet og Tverlandet 19 km unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. februar 2013 #587 Del Skrevet 4. februar 2013 Uff, da! Det må da være mulig for dem å da komme til deg på jobb eller noe sånt? De gjør det jammen ikke enkelt for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. februar 2013 #588 Del Skrevet 4. februar 2013 Men kan du ikke få tablettene med deg da? Håper uansett det går bra for deg og at det hjelper deg til å få det bedre Syns jo de må finne en annen løsning så lenge det går utover arbeidstiden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. februar 2013 #589 Del Skrevet 4. februar 2013 Nei de må se på at jeg tar de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. februar 2013 #590 Del Skrevet 4. februar 2013 De skulle komme mellom kl 12.30 å kl 16.00 nå, så nå kan jeg ikke dusje før bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. februar 2013 #591 Del Skrevet 4. februar 2013 Joda. Er du i dusjen så hører du vel dørklokka? Eller har de nøkkel til leiligheten? Evt. har de vel telefonnummeret ditt, sånn at de kan ringe deg hvis du ikke åpner. Med mindre du er typen som dusjer i en time, da Det er så kjipt når du får så store tidsspenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. februar 2013 #592 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg får jo faen ikke jobbe heller, jeg er stuck hjemme resten av mnd. Satans hevetes kommune dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. februar 2013 #593 Del Skrevet 4. februar 2013 Det blir så bakvendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. februar 2013 #594 Del Skrevet 4. februar 2013 Den der satans legekjerringa tror ikke jeg klarer å passe på en tablett daglig. Det er ikke så lenge siden jeg passet på meg selv med 4 tabletter daglig. Å legen mente uansett at kommunen skulle styre medisineringa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. februar 2013 #595 Del Skrevet 4. februar 2013 Å de har enda ikke kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 4. februar 2013 #596 Del Skrevet 4. februar 2013 Cipralex er virkelig verdt det. Jeg går på dobbel dose nå og det har helt klart hjulpet meg. Jeg har selvsagt fremdeles store svigninger i humøret, men jeg er ellers i hverdagen mye mer stabil og fungerende. Men jeg synes det er rart at legen din gir deg AD uten at du er under oppsyn av psykiater. Jeg får gå til psykiater fast to ganger i uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. februar 2013 #597 Del Skrevet 4. februar 2013 De kom ikke i det hele tatt, dumme kommune. Jeg vurderer å nekte å spise piller uten oppsyn av psykiater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 4. februar 2013 #598 Del Skrevet 4. februar 2013 I morgen skal jeg begynne på medisin, jeg er så redd Det er ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. februar 2013 #599 Del Skrevet 4. februar 2013 Det er ikke noe å være redd for. Jo det er faktisk noe å være redd for, medisiner har bivirkninger. Å jeg vet ikke om jeg klarer bivirkningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 4. februar 2013 #600 Del Skrevet 4. februar 2013 Jo det er faktisk noe å være redd for, medisiner har bivirkninger. Å jeg vet ikke om jeg klarer bivirkningene. Det er ingen vits i å bekymre seg for det på forskudd. Får du plagsomme bivirkninger, så forsøker man noe annet. Og det kan også hende du ikke merker noe særlig til det. Det viktigste er at pillene kan hjelpe. Resten går seg til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg