Gå til innhold

EryMax selvbiografiske patologiske leksikon og andre rare ting

Gjest EryMax

Anbefalte innlegg

Men jeg er så redd for å få humørsvingningene til et gravid kvinnfolk. Å plutselig bare begynne å grine uten grunn. F.eks en kunde spør etter geitemelk å så begynner jeg å grine fordi vi ikke hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satan, de har bestemt seg for å gi meg tabletter mellom 9:30 og 11:30 å jeg begynner liksom på jobb kl 08:00 å er mye fram og tilbake mellom hjemmet og Tverlandet 19 km unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, da! Det må da være mulig for dem å da komme til deg på jobb eller noe sånt? De gjør det jammen ikke enkelt for deg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Men kan du ikke få tablettene med deg da? Håper uansett det går bra for deg og at det hjelper deg til å få det bedre :)

Syns jo de må finne en annen løsning så lenge det går utover arbeidstiden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Er du i dusjen så hører du vel dørklokka? Eller har de nøkkel til leiligheten? Evt. har de vel telefonnummeret ditt, sånn at de kan ringe deg hvis du ikke åpner. Med mindre du er typen som dusjer i en time, da ;)

Det er så kjipt når du får så store tidsspenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den der satans legekjerringa tror ikke jeg klarer å passe på en tablett daglig. Det er ikke så lenge siden jeg passet på meg selv med 4 tabletter daglig. Å legen mente uansett at kommunen skulle styre medisineringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cipralex er virkelig verdt det. Jeg går på dobbel dose nå og det har helt klart hjulpet meg. Jeg har selvsagt fremdeles store svigninger i humøret, men jeg er ellers i hverdagen mye mer stabil og fungerende. Men jeg synes det er rart at legen din gir deg AD uten at du er under oppsyn av psykiater. Jeg får gå til psykiater fast to ganger i uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe å være redd for. :)

Jo det er faktisk noe å være redd for, medisiner har bivirkninger. Å jeg vet ikke om jeg klarer bivirkningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er faktisk noe å være redd for, medisiner har bivirkninger. Å jeg vet ikke om jeg klarer bivirkningene.

Det er ingen vits i å bekymre seg for det på forskudd. Får du plagsomme bivirkninger, så forsøker man noe annet. Og det kan også hende du ikke merker noe særlig til det. Det viktigste er at pillene kan hjelpe. Resten går seg til. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...