Gå til innhold

EryMax selvbiografiske patologiske leksikon og andre rare ting

Gjest EryMax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fysj for et vær, det er så kaldt på soverommet at jeg kan bruke det til kjøleskap. Å så håper jeg at alle de andre kollegaene mine tar frysevarene på mandag. Sånn at jeg kan slippe å fryse på fingrene. De blå Tine hanskene jeg hadde på Bunnpris er selvfølgelig borte. Å de var mye bedre enn de bomullshanskene til HM siden disse hadde silikonbiter sånn at varene ikke skal skli så fort ut av hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått første dag på jobb Ery? :blomst: Hvordan gikk det?

Jeg har tent noen te-lys og gjort i stand et varmt bad til deg - bare hopp oppi og kos deg! Fordi du fortjener det!

uB0ab.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et deilig bad, takk Aldrisur :blomst:

A6aMfpCCQAAjSny.jpg

Møt ICA Ery. Å siden ikke halve verden skal vite hva jeg heter, så retusjerte jeg navnet mitt bort å erstattet det med KG nick :blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så fint bilde av deg Ery! :hoppendeglad: Tror aldri jeg har sett deg så blid og fornøyd før! Skikkelig søt er du i den fine ICA-unformen! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

FruN ville ha sagt neeeeei fysj. Jeg har ei tante på Bjørklund, så jeg får familierabatt på klokker.

Sånn du snakker om Rema 1000, ja!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goooood helg, Ica-damen! :blomst:

God helg til deg også, å som ICA dame krever jeg at du ønsker den andre ICA damen god helg også eller så blir det urettferdig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...