Gå til innhold

går det an å få fake mens??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

går det an å få fake mens når du er gravid hvis du fortsatt går på p pillen.. som om ingenting har skjedd.....? :roll:

:o fake mens mens man er gravid og går på p-pillen. Kjære deg, enten tuller du ellers så bør du nok tenke deg om to ganger før du blir gravid. Kanskje jeg missforstår her, men er du gravid hvorfor i H#¤"!% går du på p-pillen? Håper jeg misforstod spørmålet ditt. Hva med å utdype det litt mer :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt er vel mulig. Sjekker mannen din bindene dine da?

Men hvorfor i all verden har du brukt tid på å tenke på dette?

Og det er ikke veldig lurt å ta p-piller når man er gravid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror nok hun lurer på om hun kan ha blitt gravid... Selv om hun bruker piller, og selv om hun har fått mensen.

Altså, går det an å få mensen selv om man er gravid? Når man bruker p-piller? Kanskje har hun glemt å ta en pille, og har fått mensen likevel, og lurer på om hun LIKEVEL kan være gravid?

Sånn jeg tolket det... Forøvrig har jeg ingen svar til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Spørsmålet tolker jeg som om man kan bli gravid mens man bruker p-piller, og likevel få mensen. Det er vel naturlig at man fortsetter å ta p-pillene så lenge man har menstruasjon, og derfor regner med at man ikke er gravid.

Jeg har hørt om jenter som har fått menstruasjon selv om de er gravide, om de har brukt p-piller mens de ble gravide vet jeg ikke. Men muligheten er nok der. Så ta en test dersom du tror du er gravid, og du bør helst ta en pause fra p-pillene til du finner ut om du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva med dette spørsmålet om å fake mens? :klø: Tror det var det som vippet meg av pinnen, men hvis man legger godviljen til ser jeg at deres tolkning av hennes spørsmål vil være logisk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om en som gikk på p-piller, fikk "mensen" regelmessig, og oppdaget veldig sent at hun var gravid... (Trodde bare at hun hadde blitt mye tjukkere, hun legger frot på seg rundt magen..)

Så det skal visstnok være mulig, men jeg synes fremdeles det høres veldig merkelig ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...