Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2003 #1 Skrevet 27. desember 2003 Hele mitt liv har jeg hatt komplekser for min nese! Den har liksom for mye brusk i tuppen, og jeg får en stor klump til nesetipp. :oops: I det siste har jeg begynt å tenke mer og mer på å ta en kosmetisk operasjon for å få en "normal" nese. Men det er jo litt skremmende å forandre på utseendet man er født med, det er jo ingen vei tilbake :o Derfor lurer jeg på om noen av dere der ute har noen erfaring med neseoperasjoner? Hvilken klinikk er bra (Oslo-området)? Gjorde det vondt? Ble nesen slik du ønsket? Osv..... Alle svar mottas med takk!!!
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2003 #2 Skrevet 28. desember 2003 Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg vil også operere nesen min. Det finnes en link her inne tror jeg ang neseoperasjon. Men jeg som deg spør igjen: Hvor kan det gjøres? Hvem er den beste legen? Hva koster det?
Gjest Fighter Skrevet 28. desember 2003 #3 Skrevet 28. desember 2003 Jeg så en film i går. Der ble det sagt et bra sitat: "det er de små feilene som gjør oss unike". Jeg har ikke sett nesene deres, men jeg tror det er meningen at vi alle skal se forskjellige ut. Vær glade i dere selv, også nesene deres.
Gjest Fuglehue Skrevet 28. desember 2003 #4 Skrevet 28. desember 2003 jeg har også litt bein øverst i nesa så jeg ser ujevn ut Jeg er neseteit, men har lært å leve med den og blablabla. Det ordner seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå