AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Hei! Har et lite problem. på vennefronten er jeg en såkalt guttejente som alltid har foretrukket å være sammen med gutter. Nå, vell inne i 20 åra, kjenner jeg at med en gang jeg aner følelser i bilde (både fra hans og min side) blir jeg helt kvalm av tanken. blir kvalm når han sender melding, når jeg svarer osv. mindre problematisk å snakke ansikt til ansikt, men sykt irriterende å "grue" seg til kontakt på den måten... Dette har skjedd i alle tidligere forhold. Går jo over etter noen måneder, men er veldig ubehagelig når det står på! Andre som har det slik?
Becka Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Ja, jeg tror det er litt det samme i allefall. Slet ofte med det at når en gutt først viste interesse, så kunne jeg bli kvalm. Jeg kunne bli betatt av mange selv, men når de først fikk øynene opp for meg, så trakk jeg meg! Nettopp fordi jeg ble uvel. Det er vel en form for usikkerhet, blandet den gang med uerfaren.. Jeg vet ikke. Jeg skjønte det aldri, og skjønner det foraatt ikke helt. Jeg er jo langt i fra så ille. Jeg fikk meg jo kjæreste jeg også. Men husker den aller første kjæresten min, ble jeg bare sammen med for å bli sammen med en. Fordi jeg følte jeg bare måtte gjennom det, selvom jeg ble kjempe kvalm! Jeg har en venninne som har det på akkurat samme viset. Det ligger nok forsatt i oss begge, men ikke så ille. Jeg har derimot ikke følt det når jeg har vært skikkelig forelsket i voksen alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå