MonThe Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Hei hei! Har sittet å tittet litt på eBay etter tilbehør til kjolen, og den store dagen. Har tidligere handlet litt forskjellig fra eBay, med varierende kvalitet. Øredobber har jeg stort sett vært fornøyd med, mens smykker og armbånd har jeg ofte vært skuffet over kvaliteten på, og de har sett mye "billigere" ut i virkeligheten, enn på bildene. Er det noen som har handlet tilbehør fra selgere på eBay som er fornøyd med kvaliteten? Jeg er ute etter; - paraply ( gammeldags stil, i "blondestoff" ) - øredobber - slør - tiara / hårpynt Er det noen som kan anbefale noen selgere? Evt. kanskje noen vil anbefale andre nettsteder der de selger "billig" tilbehør, dvs. billigere enn i brudesalongen? På forhånd takk
Gjest Doh Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Jeg kjøpte slør, kosta 100 kr inkludert frakt. Kammen hang såvidt på, og "tanta" mi måtte sy det sammen på toppen for at det ikke skulle falle fra hverandre og bli ødelagt. Men kammen skulle jo av uansett, og hun fikk sydd det sammen så er glad jeg kjøpte det. Ville nok anbefalt et som kanskje koster litt mer. Ellers har du somaras.no. Hun lager billige slør som du kan få akkurat som du vil Resten har jeg ikke kjøpt, men har som deg opplevd at smykker fra ebay har dårlig kvalitet. Tiaraen fikk jeg for halv pris på salg i høst, men sikkert flere som selger på finn Edit: skriveleif.... Endret 10. januar 2012 av Doh
Gjest Adriane Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Jeg kjøpte slør, kosta 100 kr inkludert frakt. Kammen hang såvidt på, og "tanta" mi måtte sy det sammen på toppen for at det ikke skulle falle fra hverandre og bli ødelagt. Men kammen skulle jo av uansett, og hun fikk sydd det sammen så er glad jeg kjøpte det. Ville nok anbefalt et som kanskje koster litt mer. Ellers har du somaras.no. Hun lager billige slør som du kan få akkurat som du vil Resten har jeg ikke kjøpt, men har som deg opplevd at smykker fra ebay har dårlig kvalitet. Timar fikk jeg for halv pris på salg i høst, men sikkert flere som selger på finn Nå føler jeg meg utrolig uvitende, men.... hva er Timar?
Gjest Adriane Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Helt irrelevant for tråden, men må sies: MonThe - jeg digger avataren din Endret 10. januar 2012 av Adriane 1
Gjest Doh Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 Nå føler jeg meg utrolig uvitende, men.... hva er Timar? Haha, jeg veit ikke. Dumme iPaden som har stavekontroll og jeg ikke følger med Det skulle stå tiaraen....... 2
bobbi Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 (endret) her er noen paraplyer i litt forskjellig stil, men ganske grei pris Har bestilt flere ting til bryllupet fra denne siden, og er kjempefornøyd med alt med blomster laget av blonder med "tupp" på,finnes i svart også hjerteparaply Vet ikke hvilken smak du har, de har masse paraplyer der, så det er bare å søke på wedding umbrellas Edit: Nå så jeg jo at du ville ha i blondestoff, det har de ihvertfall Lykke til Endret 10. januar 2012 av bobbi
MonThe Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2012 her er noen paraplyer i litt forskjellig stil, men ganske grei pris Har bestilt flere ting til bryllupet fra denne siden, og er kjempefornøyd med alt Edit: Nå så jeg jo at du ville ha i blondestoff, det har de ihvertfall Lykke til Jeg ELSKET den paraplyen med tupp, selv om jeg eegentlig hadde sett for meg blondestoff! Tusen takk for tips!!
Gjest Adriane Skrevet 11. januar 2012 #8 Skrevet 11. januar 2012 Haha, jeg veit ikke. Dumme iPaden som har stavekontroll og jeg ikke følger med Det skulle stå tiaraen....... Aha! Jeg har en sånn dum iPad selv, så jeg burde ha gjettet det
bobbi Skrevet 11. januar 2012 #9 Skrevet 11. januar 2012 Jeg ELSKET den paraplyen med tupp, selv om jeg eegentlig hadde sett for meg blondestoff! Tusen takk for tips!! Så bra at du likte den da , bare hyggelig å kunne hjelpe Liker den selv også, så den står på "lista mi" Synes paraply er så fint på bildene
Gjest Ruccola Skrevet 11. januar 2012 #10 Skrevet 11. januar 2012 sånne paraplyer med tupp får du i Norge også Pleier å koste 179 eller noe Vil tippe på Kremmerhuset har dem, og så vet jeg at LisbethDahl har, så de som seller det finner du dem nok hos Jeg har en hvit og en rosa http://www.carolinesbutikk.no/?PageID=430&ItemID=3292 her var en ihvertfall
Anglofil Skrevet 11. januar 2012 #11 Skrevet 11. januar 2012 Alt jeg har kjøpt gjennom ebay til bryllupet var av ganske god kvalitet. Ble ofte overrasket over hvor billig og bra mange av produktene var. Mvh Yvonne
MonThe Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #12 Skrevet 11. januar 2012 sånne paraplyer med tupp får du i Norge også Pleier å koste 179 eller noe Vil tippe på Kremmerhuset har dem, og så vet jeg at LisbethDahl har, så de som seller det finner du dem nok hos Jeg har en hvit og en rosa http://www.carolinesbutikk.no/?PageID=430&ItemID=3292 her var en ihvertfall Åh, da skal jeg titte på Kremmerhuset! Takk for tips Alt jeg har kjøpt gjennom ebay til bryllupet var av ganske god kvalitet. Ble ofte overrasket over hvor billig og bra mange av produktene var. Mvh Yvonne Har du lyst til å dele selgere/linker Yvonne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå