cha Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Hei! Jeg fikk dette http://www.ekorren.de/tk/VF/1.jpg vaffeljernet til jul. Skulle prøve det i går, men jeg er ikke helt fornøyd. Har egentlig lyst til å bytte det, men jeg er redd for at dette jernet ikke ble kjøpt nå, men at dette er noe giver har hatt liggende. Tror dere det? Hvis dere ser på esken, så ser den ikke moderne ut, og den var best i test for 6 år siden. Jernet er jo fint, men eksen ser gammel ut. Hva tror dere? Er ikke utakknemmlig eller noe sånt, men bare lurer på om dette jernet blir solgt i slik design på esken nå?
*Ariel* Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Jeg kjøpte det jernet, med lik eske i fjor sommer. Jernet er veldig bra! Jeg kjøpte mitt på Jernia.
cha Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2012 Jeg kjøpte det jernet, med lik eske i fjor sommer. Jernet er veldig bra! Jeg kjøpte mitt på Jernia. Ok. Synes det bare såg så gamnelt ut.
Gabbs Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Klikk testet våffeljern i desember http://www.klikk.no/bolig/bonytt/article713418.ece
FruN Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Mamma er kjempefornøyd med sitt, som er helt likt. Hun fant det brukt da...
Elle Melle Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 Er ikke Åviken Rolls Roycen av vaffeljern da? Det hadde ikke jeg byttet med mindre jeg hadde et nytt og dyrt jern fra før.
Trulte:-) Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 Jeg kjøpte mitt før jul på jernia. Kostet 800 kroner(!) men jeg er superfornøyd!! Beste vaffeljernet jeg har hatt! Vaflene spys ut i ekspressfart hehe... Mamma har det også, hun er like fornøyd. Hva er galt med ditt da? Kan det f.eks være en produksjonsfeil? Får det ikke helt til å rime at det ikke skal være bra:-)
Edie Skrevet 9. februar 2012 #9 Skrevet 9. februar 2012 Jeg fikk Åviken vaffeljern for fem-seks år siden. Da så esken helt lik ut (men ja, det er jo en stund siden). Uansett det beste vaffeljernet jeg har hatt noen gang, steker raskt og jevnt! Er kjent for å være supre vaffeljern, så hvis det er noe rart med ditt, kan det jo være produksjonsfeil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå