Flying Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Er det mulig å forandre på skypenavnet sitt? Hvordan gjør jeg evt. det?
slask Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Jeg aner ikke, men lurer på hva du ønsker oppnå. Vil du bare endre navnet fordi du ikke liker det eller ønsker du rett og slett å forsvinne fra et brukernavn fordi du ikke vil bli kontaktet mer? Vet heller ikke om Microsoft (Skype) lar deg endre - og eventuelt automatisk oppdaterer kontaktlistene du måtte stå oppført i... Hvis du logger inn og ser om det finnes et menyvalg for "endre navn"...så får du kanskje svar.
slask Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Svaret står her: https://support.skype.com/en-us/faq/FA110/Can-I-change-my-Skype-Name (Ikke mulig å endre brukernavnet. Du må lage ny konto). Men du kan forandre "display name", men det er jo bare en tekstetikett. Endret 10. januar 2012 av slask
Flying Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2012 Da var det som jeg mente. Takk for svar. Vil ikke oppnå annet enn å endre et gammelt skypenavn som ikke passer mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå