Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2003 #1 Del Skrevet 27. desember 2003 Er det noen som kan fortelle meg hvordan det er å bo i Øyer i Oppland fylke? Miljø, trivsel, stort eller lite, aktiviteter o. l Alt til interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2003 #2 Del Skrevet 28. desember 2003 Ingen som vil svare meg??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2003 #3 Del Skrevet 29. desember 2003 Du får gi folk litt bedre tid til å svare. Aktiviteten er ikke overveldende stor nå i romjula. Kanskje kan du opprette en ny tråd med en tittel som sier mer enn bare "Øyer", for øyer kan være så mangt. Jeg vet nada om Øyer bortsett fra at det er like ved Lillehammer, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #4 Del Skrevet 2. januar 2004 Ingen som kan svare meg???????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2004 #5 Del Skrevet 27. januar 2004 Heisann! Her kommer et svar "bedre seint enn aldri"... Jeg bodde i Øyer for noen år siden og jeg må si at jeg trivdes meget bra! Det er jo et lite sted hvor alle vet alt om alle, men samtidig møter man stadig nye mennesker i forbindelse med Hafjell. Kort veg til Lillehammer er det også, kun 10-15 minutter med bil. Hafjell er flittig besøkt både på sommer og vinter, da det er mange som har hytter på fjellet og så er det flere hoteller der. Det finnes bare en håndfull utesteder (husker ikke om alle er åpne på sommeren), så utenom sesongen må man vite hvor folk vil samles den kvelden... Når det gjelder fritids aktiviteter, så går det nok mest i vintersport. Men jeg vet at de også har fotball lag. Ellers så har de jo Hunderfossen familiepark og Lilleputthammer. (sistnevnte har vel kanskje sett sine glansdager, men det kan kanskje være av interesse for unger....?) Håper at dette kunne være litt til hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå