Gå til innhold

Har noen her testet Smilelab tannblekingsstrips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille meg tannbleking, men er ikke noe fan av tannblekingsgel. Fotballfrue har skrevet om produktet Smilelab, og jeg ble litt nysgjerrig på dette. Men som vi alle vet er jo fruen og de andre bloggerne sponset, og jeg ønsker å høre hva dere mener(hvis dere har erfaring med det, selvfølgelig).

Så, har noen her testet Smilelab? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smilelab ser bare ut som en dyrere versjon av Crest-strips. Kjøp heller Crest på ebay til halve prisen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Flere? :)

Skrevet

eller bare gå til en tannlege og få deg en tannblekningskinne støpt til tennene dine ;-) Den er gjennomsiktig og varer livet ut! Jeg betalte 2000kr for den! hurra :popcorn:

Skrevet

Jeg har brukt Smile Lab, det funker! Men jeg har litt skeive tenner nede, så den greia sklei av hele tiden, ganske irriterende i grunn. Men etter 2-3 ganger så så jeg ganske bra resultat :) Jeg brukte pepsodent white now i tillegg, da.

Skrevet

Er ikke de mye svakere enn crestwhite? Mindre hydrogenperoksid i de tipper jeg...

Skrevet

Er ikke de mye svakere enn crestwhite? Mindre hydrogenperoksid i de tipper jeg...

Det er i grunn den eneste tannblekingstingen jeg har prøvd, så kan hende det finns bedre, jeg vet bare at den funker :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...