Gå til innhold

Pakke fra Iphonedeksler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte en pakke fra Iphonedeksler.no rett etter jul. Har nå fått sporingsinformasjon og når jeg søker på posten kommer det opp at pakken ble sendt fra Hong Kong 3.1. og ikke noe mer info om hvor den befinner seg etter det. Hvor lang tid er det vanlig at en pakke sendt derfra tar? Begynner å bli litt urolig for at den har forsvunnet på veien eller noe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har jeg venta på å..tar ca 1 mnd før det kommer..den skal innom litt forskjellige steder..men det kommer:)

Skrevet

Har bestilt en del akvarieting fra hong kong, og det tar ca 2 dager til oslo og så 1 uke til der i norge jeg bor :fnise:

Skrevet

2 ukers tid fra hong kong til meg, har jeg pleid å oppleve:)

Skrevet

Pleier gå relativt kjapt fra Hong Kong, som regel mye kjappere enn fra UK! 10 dager ca. til Oslo.

Gjest Consensio
Skrevet

Vi bestiller en del fotoutstyr fra Hong Kong og da pleier det å ta 3-4 uker før vi har det her.

Skrevet

Argh, får vel bare prøve å være tålmodig da. Irriterer meg grundig at de ikke informerte om dette på nettsiden, i følge infoen der skulle det ta omtrent 10 dager. Er jo over to uker siden jeg bestilte det og det er fremdeles i Hong Kong. Er det ikke forresten litt rart at det tilsynelatende ikke har kommet videre derfra siden 3.1.? Skulle jo tro det ble oppdatert på veien, liksom?

Skrevet

Rettelse: over tre uker siden jeg bestilte. Nå har det jo vært jul og sånn så jeg måtte vel regne med litt ekstra tid på grunn av det, men det får da være måte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...