Gå til innhold

å komme med ny/tilfeldig partner

Fremhevede innlegg

Skrevet

klarer dere alltid slappe av under sex med ny partner/ tilfeldig partner? jeg blir ganske stressa og nervøs, og da blir det selvsagt ikke optimalt, for å si det sånn. er det bare meg, eller flere som har det slik? det er det samme hver gang, om de er aldri så gode i senga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har klart å slippe meg helt løs, men har aldri kommet første gang/de første gangene med ny partner. Aldri.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

poenget er jo at begge skal ha det godt....

slepp deg laus!

drit i celulittar, strekkmerker og nyyyyt den sexen du får...

plutseleg kjem du....

Skrevet

Et tips kan være å gjøre noe koselig før dere har sex. Dvs. at dere på et eller annet vis ser hverandre nakne på forhånd. For eksempel en tur i dusjen sammen først er alltid lurt. Vanligvis liker både menn og kvinner dette. Da føler du deg kanskje litt bedre etterpå også. Det går an å si noen ord til partneren din om at du er nervøs, og kanskje forklare hvorfor. Som regel hjelper det veldig å lette på følelsene, hvis det er noe som uroer deg (eksempelvis at ikke han/hun skal fortelle noe til andre etterpå, om du føler deg fet, om du synes det er flaut å stønne eller er redd for at partneren din skal le av deg, hva som helst).

Hvis du ikke kan snakke med partneren din om følelser og sex og sånt, så kommer neppe forholdet til å vare lenge.

Skrevet

poenget er jo at begge skal ha det godt....

slepp deg laus!

drit i celulittar, strekkmerker og nyyyyt den sexen du får...

plutseleg kjem du....

Lettere sagt enn gjort. Ofte umulig. Noen er mer usikre og tilbakeholdne enn andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...