Gå til innhold

truse på bryllupsdagen

viwi

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kjøpt meg torsolette til å ha under brudekjolen. Men jeg er usikker på hvilken truse det er best å ha på. String eller vanlig? Noen som har erfaringer på dette??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal bruke det du synes er mest komfortabelt. Jeg vil ikke bruke string for jeg er redd den kommer til å være veldig "nysjgerrig" og det er jo ikke så pent om jeg må gå å dra i trusa mi hele dagen.

icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Viwi hvor har du kjøpt undertøyet ditt og hvor mye måtte du gi for det icon_smile.gif jeg skal ut å kjøpe i dag både sko og undertøy og har ikke peiling icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

String er som regel det peneste. (gutter synes iallefall at dette er sexy). Og jeg ville holdt meg langt unna truser når jeg skal være litt ekstra fin. (jeg bruker ikke noe annet enn string uansett). Men hvis du ikke er vant til å bruke string kan det være ubehagelig. Ønsker du likevel string ville jeg begynt med det noen uker i forveien slik at du ble vant til å bruke det. Det tok ikke mer enn noen få dager for meg. Dessuten får du mer naturlig rompe med string for sømmer og kanter synes ikke gjennom klærne. (dette kommer jo litt an på kjolen og det da!)

Likevel tror jeg det viktigste er at du har undertøy som er behagelig å gå i og som du trives best i. Det er ikke alle som føler seg vel i string fordi det er uvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 20 april 2002:

Jeg var på stavanger brudesalong i Kongsgata(ved breiavannet). Der kjopte jeg kremgul torsolette i ganske tykt stoff til 690,-

Prøvde en annen nydelig med masse blonder men den kostet over 1200,- Strømpene til torsoletten fikk jeg ikke kjøpt enda fordi de var utsolgt i min str. Men de hadde medium igjen iallfall. Det kommer en ny forsendelse snart av alt undertøy!!

Jeg syns jeg kom ganske rimelig ut av det jeg!!

Håper du finner noe du liker!!

klem viwi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk icon_smile.gif jeg trenger undertøy som ikke har blonder da jeg er litt redd for at det kan vises gjennom den kjolen jeg har valgt icon_smile.gif

Da har jeg en aning på hvor jeg kan gå.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KristinK

Jeg skal definitivt ha stringtruse. Forloveden min synes dette er finest og jeg vil jo gjerne være fin på dagen vår.

Men velg noe du synes er både sexy og behagelig, det er nok lurest!

KristinK icon_smile.gif Vi gifter oss 10.august 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-02-21 13:24 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på å slå et slag for stringtruser! Stringtruser er desuten aldri "nyskjerrige", men det føles uvant i begynnelsen. Lover deg at etter noen dager merker du ikke at du har den på engang. Det er som å gå over fra bind til tampong... icon_smile.gif Bare husk å kjøpe noen med myk kanting slik at du ikke får gnagsår...1212[ Dette Innlegg er endret av: Tiger den 2002-02-21 13:48 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg bruker jo stringtruser også. Men er litt redd for at det skal bli slik at den er for "nyskjerrig" slik at jeg må gå å "trekke den ut" hele tia.. Må jo bare si at jeg og syns det er finest med stringtruser.

Til deg som lurer på hva torsolette er, så er det et slags korsett med strømpeband på som du fester til strømpene.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke si at guttene syntes stringtruse er mest sexy. Det er vel å skjære alle over en kam? Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal ha, men typen min liker best vanlige truser. Selv bruker jeg mest stringtruse til vanlig, men det er jo vanlig truse som er mest komfortabelt, så det blir nok kanskje det jeg velger. icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...