Gjest Anais Skrevet 10. januar 2012 #1 Del Skrevet 10. januar 2012 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en klesbørste? Jeg har lett etter en slik i flere år! Har lenge brukt rullene fra H&M, men nå finner jeg ikke lenger refillruller til dem. Det hadde i så fall vært nest best, så tips meg gjerne om hvor jeg kan få i tak i det også. Men aller helst vil jeg ha tak i en som ikke er engangs, en slik med rødt stoff som stryker loet av klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 10. januar 2012 #2 Del Skrevet 10. januar 2012 Lenge siden jeg har sett sånn børste, men jeg antar sy/skredder butikker. De har en kjempe bra klesrulle på Clas Ohlson. Den får du refill til også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 10. januar 2012 #3 Del Skrevet 10. januar 2012 Mener at jeg så slike klesbørster på Åhlens her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anais Skrevet 11. januar 2012 #4 Del Skrevet 11. januar 2012 Mener at jeg så slike klesbørster på Åhlens her om dagen. Slike med et rødt, fløyelslignende stoff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 11. januar 2012 #5 Del Skrevet 11. januar 2012 Slike med et rødt, fløyelslignende stoff? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anais Skrevet 11. januar 2012 #6 Del Skrevet 11. januar 2012 Jepp! Det må jeg sjekke ut! Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå