Gjest Anais Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en klesbørste? Jeg har lett etter en slik i flere år! Har lenge brukt rullene fra H&M, men nå finner jeg ikke lenger refillruller til dem. Det hadde i så fall vært nest best, så tips meg gjerne om hvor jeg kan få i tak i det også. Men aller helst vil jeg ha tak i en som ikke er engangs, en slik med rødt stoff som stryker loet av klærne.
PoisonIwy Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Lenge siden jeg har sett sånn børste, men jeg antar sy/skredder butikker. De har en kjempe bra klesrulle på Clas Ohlson. Den får du refill til også.
Kladd Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Mener at jeg så slike klesbørster på Åhlens her om dagen.
Gjest Anais Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Mener at jeg så slike klesbørster på Åhlens her om dagen. Slike med et rødt, fløyelslignende stoff?
Kladd Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Slike med et rødt, fløyelslignende stoff? Jepp!
Gjest Anais Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Jepp! Det må jeg sjekke ut! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå