Gå til innhold

Ukeskalender på whiteboard

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg finner dette? Slik som dagene står der fast, men du skriver inn hva som skjer, middag, osv. Slik som hun gründern som var på go morgen norge forrige uke hadde designet, men som kostet over 1000kr.

Noen som vet hva jeg kan søke på? Finner det ikke. Gjerne på ebay :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du nevner ebay, går jeg utifra at du aksepterer kalendre på engelsk? Ett søk på whiteboard og calendar burde gi deg det du vil ha.

Skrevet

Kan du ikke bare lage det selv? Kjøp et whiteboard, tegn inn rutemønster og datoer med en vanlig sprittusj (bruk evt. mal eller klistremerker for å få tallene fine).

Men det er kanskje noe spesielt med disse kalenderne, siden de koster 1000 kr?

Skrevet

Kan du ikke bare lage det selv? Kjøp et whiteboard, tegn inn rutemønster og datoer med en vanlig sprittusj (bruk evt. mal eller klistremerker for å få tallene fine).

Men det er kanskje noe spesielt med disse kalenderne, siden de koster 1000 kr?

På en eller annen måte må man jo dekke markedsføringskostnadene.

Skrevet

Kjøpte en blank en jeg, så lager jeg rutemønster, osv selv :)

Skrevet

Kjøpte en blank en jeg, så lager jeg rutemønster, osv selv :)

Jeppjepp, ikke akkurat noen heksekunst! Vi har en slik tavle som jeg har "rutet opp" med smal dekortape (det opptegnede rutenettet vi hadde først ble bare vasket bort når vi fjernet tekst fra rutene, og det ble jeg lei av etterhvert). Vi har en kolonne for hvert familiemedlem, samt en felles kolonne der vi skriver opp middagsplaner og denslags. Ukedagene har hver sin linje.

Kommer ikke på hva disse kjøpetavlene heter, men de er dyrere enn hva jeg gidder å betale for noe sånt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...