Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2003 #1 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har funnet et bilde av en kåpe som jeg kunne tenke meg. Det står DAY Birger et Mikkelsen under bildet. Jeg aner ikke hvor deres klær kan kjøpes. Er det noen her inne som vet det? Jeg går da ut i fra at de har et utsalg her i Oslo. Har noen kjøpt klær der selv? Er det bra klær? Det er vanskelig å få et godt inntrykk av kvalitet etc på et bilde, men kåpen så i hvert fall helt smashing ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 27. desember 2003 #2 Del Skrevet 27. desember 2003 Dette er et anerkjent merke fra en dansk designerduo (så vidt jeg vet). De har egne butikker i Stockholm og København. Er også temmelig sikker på at klærne selges i Oslo, men ikke i egne forretninger. *prøver å huske hvor jeg så DAY da jeg handlet julegaver* Huff, husker ikke :oops: Kanskje du finner noe info på websidene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2003 #3 Del Skrevet 28. desember 2003 på frogner finnes det en butikk som heter cosmo. de har merket du leter etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 28. desember 2003 #4 Del Skrevet 28. desember 2003 Hmmm. Mener å huske at jeg har sett dette merket på en herrebutikk på Grünerløkka, Insomnia. Du kan kanskje høre med de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girl-Next-Door Skrevet 28. desember 2003 #5 Del Skrevet 28. desember 2003 Tatler :D Både butikken i Bogstdveien og den i Paleet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2003 #6 Del Skrevet 29. desember 2003 Og Karanja i Paleet. Har kjøpt flere dresser derfra, bra kvalitet og ok pris. Håper du finner kåpen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 29. desember 2003 #7 Del Skrevet 29. desember 2003 Nadine på Sandvika Storsenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. desember 2003 #8 Del Skrevet 29. desember 2003 Tusen takk for alle tips! Jeg dro ned til Cosmo på Frogner i dag, som Gjest foreslo. Der hadde de mye klær fra DAY. Men det viste seg at den kåpen jeg så avbildet i Tique ikke var fra DAY. Tique hadde skrevet feil navn under bildet, så gudene vet hvor jeg skal finne den kåpen. Må vel ta en telefon til bladet tenker jeg. Men altså, for future notice, Cosmo i Behrens gate selger masse DAY klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #9 Del Skrevet 2. januar 2004 Day er fra Birger & Mikelsen, og er mine absolutt favoritt klær! De er kjempestilige og litt spesielle -typisk endel broderier og paljetter og andre detaljer. I Stavanger selges de på Mæhle og Match woman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå