Gå til innhold

DAY Birger et Mikkelsen

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet et bilde av en kåpe som jeg kunne tenke meg. Det står DAY Birger et Mikkelsen under bildet. Jeg aner ikke hvor deres klær kan kjøpes. Er det noen her inne som vet det? Jeg går da ut i fra at de har et utsalg her i Oslo.

Har noen kjøpt klær der selv? Er det bra klær? Det er vanskelig å få et godt inntrykk av kvalitet etc på et bilde, men kåpen i hvert fall helt smashing ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er et anerkjent merke fra en dansk designerduo (så vidt jeg vet). De har egne butikker i Stockholm og København. Er også temmelig sikker på at klærne selges i Oslo, men ikke i egne forretninger.

*prøver å huske hvor jeg så DAY da jeg handlet julegaver*

Huff, husker ikke :oops:

Kanskje du finner noe info på websidene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle tips!

Jeg dro ned til Cosmo på Frogner i dag, som Gjest foreslo. Der hadde de mye klær fra DAY. Men det viste seg at den kåpen jeg så avbildet i Tique ikke var fra DAY. Tique hadde skrevet feil navn under bildet, så gudene vet hvor jeg skal finne den kåpen. Må vel ta en telefon til bladet tenker jeg.

Men altså, for future notice, Cosmo i Behrens gate selger masse DAY klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Day er fra Birger & Mikelsen, og er mine absolutt favoritt klær! De er kjempestilige og litt spesielle -typisk endel broderier og paljetter og andre detaljer. I Stavanger selges de på Mæhle og Match woman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...