Gjest Evans Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Hei, Vi skal ta noen glass vin og jeg søker etter noen hyggelige og rolige steder. Et sted med hyggelig stemning hvor vi kan sitte litt uforstyrret. Helst Oslo sentrum. Jeg har sett på Oslo puls sin guide over vinbarer, men de falt ikke helt i smak. Dessuten er det ikke så viktig at det er en ren vinbar. Server stedet noe dessert-aktig er det supert! Noen som har noen forslag på steder jeg kan ta med daten min til?
miamia23 Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Vin enoteca i bygdøy alle er veldig hyggelig:) Champagneria på solli er også veldig hyggelig, og der får dere bestilt litt tapas retter ved siden av og;) men anbefaler ikke champ. på fredagskveld da det ofte er stappfullt i allefall i 2.etg med lønningspils folk:p
Gjest BamseB Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Min anbaling er helt klart Teaterkaféen!
Fysikeren Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Det var noe som åpnet like ved meg for hmmm... et halvt år siden? Når sant skal sies, så har jeg aldri vært der. Det er bare fordi jeg ikke er så glad i vin, men jeg passerer forbi der daglig og det ser så utrolig koselig ut! Det heter "Cru Vin & Kjøkken", og ligger rett ved Bogstadveien. Ingelbrecht Knudssøns gate 1 Forresten noen som har vært der?
Gjest Evans Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Takk for svar alle sammen! Vi endte riktig nok på "et glass", men det gikk jo så bra at det blir en date til Så da er alle tips om steder gode
Gjest Evans Skrevet 13. januar 2012 #7 Skrevet 13. januar 2012 Ja, det er sant! Men jeg syns fort det kan blir litt travelt der på kveldstid. På dagtid er det absolutt et egnet dating-sted
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #8 Skrevet 13. januar 2012 Café Sør på Stortorvet er veldig koselig:) Ligger Cafe Sør på Stortorget? Jeg trodde det lå i Torggata nesten borte ved Youngstorget? 1
Gjest Evans Skrevet 13. januar 2012 #9 Skrevet 13. januar 2012 Ligger Cafe Sør på Stortorget? Jeg trodde det lå i Torggata nesten borte ved Youngstorget? Det ligger i Torggata, ja. Men hun mente sikkert like ved Stortorget
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #10 Skrevet 13. januar 2012 Café Sør på Stortorvet er veldig koselig:) Det må være ett av de minst hyggelige stedene jeg kan tenke meg i date-sammenheng. Veldig mye folk og helt og feil musikk/klientell(mye unge studenter og div). Da hadde jeg heller gått på Fyret på Youngstorvet om man ønsker lett mat og litt drikke på en koselig plass hvor det ikke blir folksomt pga relativt få plasser. Rolig musikk, og mulighet til å sitte alene i en krok.
Gjest Evans Skrevet 13. januar 2012 #11 Skrevet 13. januar 2012 Det må være ett av de minst hyggelige stedene jeg kan tenke meg i date-sammenheng. Veldig mye folk og helt og feil musikk/klientell(mye unge studenter og div). Jeg syns også det kan bli litt travel der på kveldstid, men på dagtid er det ikke så mange folk. Musikk er jo en smakssak, selv syns jeg det er god musikk der. Det samme gjelder vel når det kommer til alderen på folket; er man i 20 årene er nok Cafe sør fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå