Gå til innhold

Noen som vet om flinke frisører i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt 160 fester med extensions, er dette for lite? Jeg vil heller ha for mye enn for lite, men jeg vet ikke om noen flinke frisører rundt Oslo som er flinke til å feste de og gjør det ORDENTLIG (håret mitt er hellig for meg, haha) men fortsatt ikke koster en formue, noen andre som vet om noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis håret ditt er HELLIG for deg er det vel kanskje ikke så lurt å sette inn extensions...men mindre det er microring extension da. For alle jeg kjenner har fått ødelagt hår av å sette inn annen type extension

• Liker 1
Skrevet

Hvis håret ditt er HELLIG for deg er det vel kanskje ikke så lurt å sette inn extensions...men mindre det er microring extension da. For alle jeg kjenner har fått ødelagt hår av å sette inn annen type extension

Jeg bestilte disse:

http://www.rapunzelofsweden.no/hair-extensions-produkter/keratin-nail-hair-extensions/nail-hair-extensions-70-cm/4-nail-hair-extensions-harforlengelse-70cm?l=135986&s=135986

Så er keratin extensions.

Jeg vet det kan slite på håret, derfor jeg har lyst at en frisør som kan å sette de inn / ta ut extensionsene skal gjøre det, og pleie det godt nok selv (:

Skrevet

Om Afro-Anabel fortsatt er oppe og går, kan du jo sjekke der. Evt den som ligger tvers ovenfor Gunerius, ved siden av tekstilbutikken.

Skrevet

Jeg bestilte disse:

http://www.rapunzelofsweden.no/hair-extensions-produkter/keratin-nail-hair-extensions/nail-hair-extensions-70-cm/4-nail-hair-extensions-harforlengelse-70cm?l=135986&s=135986

Så er keratin extensions.

Jeg vet det kan slite på håret, derfor jeg har lyst at en frisør som kan å sette de inn / ta ut extensionsene skal gjøre det, og pleie det godt nok selv (:

Det vil slite på håret uansett. Har ikke hørt om EN person som har prøvd som mener noe annet.

• Liker 2
Skrevet

Det vil slite på håret uansett. Har ikke hørt om EN person som har prøvd som mener noe annet.

Skjønner at det sliter på håret, men om man pleier det vel, så sliter det ikke så jævlig mye som folk skal ha det til, mange sier det sliter som F fordi de velger å ta av extensionet SELV eller at en venn gjør det, sier seg selv at de kommer til å miste en del hår da, de gjør det jo ikke riktig.

Skrevet

Om Afro-Anabel fortsatt er oppe og går, kan du jo sjekke der. Evt den som ligger tvers ovenfor Gunerius, ved siden av tekstilbutikken.

Jeg kan sjekke det ut :) Klipper de der også? Eller burde jeg bare sette inn extensionet der og klippe meg en annen plass? Vil klippe til extensionet til håret mitt så det ser mer naturlig ut.

Skrevet

ingen andre? :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...