Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over en nettside som heter Nail4You , hvor man kan kjøpe startspakker for og gjøre egne akryl/gel negler, til en veldig billig penge. Er det noen her som har bestilt fra siden før? Det virker jo veldig enkelt, og istedet for og dra til til en som gjør det til 700,- kr så kan man jo tjene på det ved og gjøre det selv? Og hva er forskjellen på akryl negler og gel negler? Hva er best og anbefale?

lurer veldig på om jeg skal bestille meg en startspakke derfra.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom over en nettside som heter Nail4You , hvor man kan kjøpe startspakker for og gjøre egne akryl/gel negler, til en veldig billig penge. Er det noen her som har bestilt fra siden før? Det virker jo veldig enkelt, og istedet for og dra til til en som gjør det til 700,- kr så kan man jo tjene på det ved og gjøre det selv? Og hva er forskjellen på akryl negler og gel negler? Hva er best og anbefale?

lurer veldig på om jeg skal bestille meg en startspakke derfra.. :sjenert:

Hei! Jeg har kun bestillt neglelakk +litt div. Opplevde kjapp levering og god service :) Jeg har ikke peiling på det andre du spurte om, så håper noen andre kan svare deg :)

Skrevet

Ikke kjøp gele kit. De neglene løser seg ikke opp i aceton og da må du bite av eller file av neglene når du skal fjerne de. Men akryl er ok derfra.Og YouTube er smekkfullt av videoer hvordan du gjør det selv.

Husk toll og mva.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...