Usikker23 Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Jeg gleder meg helt vilt til sommeren 2012, til Tomorrowland. Det er festival i Belgia, som ligger i Boom som er mellom antwerpen og Brussel. Er det noen KGer som skal dit? Regner egentlig med at det er ingen som har hørt om det. Men sjekk ut www.tomorrowland.be 1
monokini Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Jeg er nysgjerrig, det ser jo veldig gøy ut! Men billettene er vel ikke lagt ut enda? Vet du om det er dyrt å reise til Belgia på den tiden, og hvor man evnt burde bo?
Usikker23 Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2012 Jeg er nysgjerrig, det ser jo veldig gøy ut! Men billettene er vel ikke lagt ut enda? Vet du om det er dyrt å reise til Belgia på den tiden, og hvor man evnt burde bo? Billettene blir ikke lagt ut for salg før 7 april Det er kanon gøy jeg har vært der 2 år på rad nå Ikke kjempe dyrt å reise dit, men man må ta fly enten til amsterdam eller brussel og tog derfra til antwerpen. Det er greiest å bo i Antwerpen, for det går det buss hver dag, hele døgnet til og fra festivalen. Vi bodde på hotell i fjor, og det var rimelig, man trenger jo ikke noe fancy hotell i og med man bare sover og dusjer der Ellers er det mulig å kjøpe campingbilletter også og bo på selve festivalområdet
Lune Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Jeg skal! Er usikker på hvilken billettype jeg skal velge, men tror det blir hotell komboen. Er det den du har hat?
Usikker23 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2012 Jeg kjøpte VIP billetter, tre dagers kombo :-) og bodde på hotell :-) skal du dra med mange?
Lune Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 hva følger med i vip billetten? Var hotellet med i en "pakke" eller bestillte du det utenom? Foreløpig jeg vi bare to.
aprikosogklem Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Jeg vurderer det!! Det ser veldig bra ut! Endret 14. januar 2012 av aprikosogklem
Usikker23 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2012 hva følger med i vip billetten? Var hotellet med i en "pakke" eller bestillte du det utenom? Foreløpig jeg vi bare to. Det er ikke noe spesielt annet man får bedre plasser å stå, mindre kø til alkoholen :-) måtte bestille hotell utenom :-) Er dere gutter eller jenter? :-)
Usikker23 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2012 Jeg vurderer det!! Det ser veldig bra ut! Det er kjempe gøy, absolutt verdt å dra :-) jeg trenger noen å dra med i år :-p
Usikker23 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har så lyst! Bli med bli med :-D
Gjest nickim Skrevet 19. januar 2012 #13 Skrevet 19. januar 2012 har bestemt meg for å dra, tror jeg. Det virker så kult. Skulle ønske det gikk an å kjøpe billetter allerede hehe
Usikker23 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #14 Skrevet 19. januar 2012 Så kult da :-) jeg og skal dra må bare finne noen å dra med i år, siden de eg var med i fjor ikke kan :-) Er du gutt eller jente nickim? :-)
Gjest nickim Skrevet 19. januar 2012 #15 Skrevet 19. januar 2012 Så kult da :-) jeg og skal dra må bare finne noen å dra med i år, siden de eg var med i fjor ikke kan :-) Er du gutt eller jente nickim? :-) du kan dra med meg :D er jente
Usikker23 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #16 Skrevet 19. januar 2012 du kan dra med meg :D er jente Høres ut som en god plan :-D så du bodde på Sørlandet også? Hvor da? :-) hvor gammel var du? :-)
Gjest nickim Skrevet 21. januar 2012 #17 Skrevet 21. januar 2012 jaa, håper vi drar sammen :D jeg ar uansett ingen andre å reise med. Kanskje vi kan kjøpe interrailbillett og reise litt rundt i Europa i samme slengen?
Usikker23 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #18 Skrevet 22. januar 2012 jaa, håper vi drar sammen :D jeg ar uansett ingen andre å reise med. Kanskje vi kan kjøpe interrailbillett og reise litt rundt i Europa i samme slengen? Det høres jo kjempe bra ut :D Men hvor lenge ville du reist rundt da? og hva vil du se? :D
Inx Skrevet 22. januar 2012 #19 Skrevet 22. januar 2012 Selv om alternativet var å sitte på glattcelle og klø seg i nesa med en rusten gaffel så hadde jeg ikke dratt dit!
Usikker23 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #20 Skrevet 22. januar 2012 Selv om alternativet var å sitte på glattcelle og klø seg i nesa med en rusten gaffel så hadde jeg ikke dratt dit! Flott for deg, bra spørsmålet ikke var om DU IKKE SKULLE DRA DIT!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå