Gå til innhold

Seksuelle fantasier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser det er postet en artikkel om menns seksuelle fantasier, der de nedenfor er ramset opp.

Ville dere prøvd ut noen av de eller er de best som bare fantasier?

Menn; ville dere spurt dama om å prøve dem ut? Kvinner; hva ville dere sagt hvis dere ble spurt om å prøve dem ut?

Eller kanskje noen har erfaringer når det gjelder utprøving?

1. Trekant

Kanskje ikke så overraskende, men fortsatt sant. Menn liker tanken på at to kvinner beføler hverandre og at han kan bli med på leken selv.

2. Dele kjæresten

Det er kanskje ikke så mange som er villig til å innrømme det, men ifølge Healthy and beloved blir noen menn tent av å dele partneren sin med andre menn. Her kan det også være at kjæresten ønsker å være vitne til at partneren har samleie med en fremmed mann.

3. Bakparten

Noen menn ønsker ofte å prøve ting som er veldig nektet av kvinner. Å fantasere om analsex er ganske normalt for menn. Det faktum at mange kvinner takker nei til denne formen for sex skal være ekstra pirrende for menn.

4. Eldre kvinner

Menn i alderen 18-25 fantaserer ofte om å ha sex med eldre kvinner. Lærerinner og lekre kvinner i nabolaget skal være ettertraktet av disse mennene.

5. Dominere og å bli dominert

Noen menn, og spesielt de som har alfahann-instinktet, elsker å oppføre seg som keisere. De elsker å føle seg sterke. En annen velkjent fantasi er å bli dominert av en kvinne. Å la en kvinne overta all kontrollen i sengen skal visstnok være veldig pirrende for noen menn.

6. Oralsex

Det er ikke et sjokk at menn setter stor pris på oralsex, og de som får det, fantaserer oftere om det. Menn er like giret på å utføre oralsex på kvinnen som han er på å motta det. Det er nytelse for mannen å se kvinnen nyte oralsex.

7. Sex utenfor sengen

Hvis dere kun har sex i sengen, kan en del menn finne dette i kjedeligste laget. De fantaserer nemlig om å ha sex på forskjellige steder i huset. Fra kjøkkenbenken til badekaret, det er mange muligheter hvis man først tenker seg om litt.

8. Publikum

Noen menn fantaserer om å ha sex foran andre mennesker. Bare tanken på at noen titter på den seksuelle akten tenner ham.

9. Utendørs

Det å ha en seksuell opplevelse utenfor hjemmet er pirrende for menn. De fantaserer om å ha sex i en bil, på stranden eller til og med i et offentlig prøverom.

10. Nakendans

En naken kvinnekropp som danser, er som godteri for øynene hans. Det å se formene hennes bevege seg i sakte bevegelser skal tenne mannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle utemon 2 og 8 tenner meg. 8 tror jeg faktisk er mer for kvinner enn menn, mange jenter som irriterer seg på hvordan de må skjule sin egen seksualitet. Hvor kåte de egentlig er. Så det å ha sex forran noen andre er litt sånn "In your face" og gir en maktfølelse

Har prøvd 1, 3, 5, 6, 7, 10. Det meste blir vel prøvd før eller siden men å dele dama mi hadde jeg ikke tent på. Muligens fordi jeg ikke egentlig finnes sjalu av meg, hadde knapt blitt sur hvis dama hadde vert utro (tro det eller ei) så lenge det bare var sex og ikke følelser involvert.

Skrevet

Seksuelle fantasier hos hetroseksuelle menn.

Skrevet

Seksuelle fantasier hos hetroseksuelle menn.

hva tenner du på da? :popcorn:

Skrevet

2, 3 og 8 tenner meg veldig og vi praktiserer det skjønt samboeren min vil praktisere 3 i mindre grad, men 2 og 8 er hun heltent på hvis sjansen byr seg (campingturer etc.)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Særdeles kjedelig liste, har utført alt jo, og er ennå (forhåpentligvis) ikke halveis til kista engang!

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Alle unntatt nummer 4. Den vet jeg ikke helt hvordan jeg skal ta stilling til.

Resten er utprøvd, og mange punkter er en del av sexlivet fra før.

Skrevet

Trekant og å dele kjæresten er uaktuelt. Han er min, og kun min. Og jeg blir ikke kåt av å være sjalu. :P Anal er utprøvd, dessverre gjorde det så sinnsykt vondt at det ikke frister til gjentakelse. Danse naken har jeg ikke selvtillit til. Utendørs, andre steder enn senga, oralsex og dominanse derimot er jeg helt med på. :rodmer: Muuuligens publikum også, dersom publikum består av en gjeng sexy menn. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Trekant og å dele kjæresten er uaktuelt. Han er min, og kun min. Og jeg blir ikke kåt av å være sjalu. :P Anal er utprøvd, dessverre gjorde det så sinnsykt vondt at det ikke frister til gjentakelse. Danse naken har jeg ikke selvtillit til. Utendørs, andre steder enn senga, oralsex og dominanse derimot er jeg helt med på. :rodmer: Muuuligens publikum også, dersom publikum består av en gjeng sexy menn. :gjeiper:

Du er for sjenert til å danse, men publikum er greit? :klo:

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg driver og fantaserer om å pule naboen over veien her.

Skrevet

Du er for sjenert til å danse, men publikum er greit? :klo:

Jepp. Å danse krever at JEG vet hvordan man skal bevege seg sexy, at JEG er avslappet nok til å faktisk få det til å se sexy og ikke klønete ut, og at jeg i det hele tatt tør å holde et slikt show. Og det tør jeg ikke. Er ikke sånn voldsomt sikker på meg selv, spesielt ikke med tanke på utseende. Jeg ser for meg at grensen mellom sexy og komisk nakendans er ganske hårfin. :gjeiper:

Å ha publikum derimot krever jo ikke at man gjør noe spesielt. Men joda, mest sannsynlig hadde jeg ikke turt det heller. Det virker bare litt mindre krevende enn å danse naken.

Gjest just words
Skrevet

Jeg har prøvd 2, 6, 7, 8, 9 Og 10.. Anal sex er utelukket, det skjer bare ikke… Stiller meg og litt skeptisk til 5, vertfall vist det skal være av en litt røffere utgave. 1 kunne jeg godt ha vært med på, ingen problem.. 4 har jeg på en måte ingen kommentar til. Kan tenne på å se på og å bli sett når vi har sex så publikum er blitt prøvd en del ganger. Stemningen må være der, men ellers helt greit. Nakendans, hee hee.. har vært på pooldancing kurs, frisket opp her i gården

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Ser det er postet en artikkel om menns seksuelle fantasier, der de nedenfor er ramset opp.

Ville dere prøvd ut noen av de eller er de best som bare fantasier?

Menn; ville dere spurt dama om å prøve dem ut? Kvinner; hva ville dere sagt hvis dere ble spurt om å prøve dem ut?

Eller kanskje noen har erfaringer når det gjelder utprøving?

1. Trekant

Kanskje ikke så overraskende, men fortsatt sant. Menn liker tanken på at to kvinner beføler hverandre og at han kan bli med på leken selv.

Så kjedelig da :lur:

Mye mer fres med en ekstra mann som bidrar til å knulle henne sanseløs :lur:

3. Bakparten

Noen menn ønsker ofte å prøve ting som er veldig nektet av kvinner. Å fantasere om analsex er ganske normalt for menn. Det faktum at mange kvinner takker nei til denne formen for sex skal være ekstra pirrende for menn.

Har ingen problemer med det om det er noe hun virkelig ønsker selv. Personlig foretrekker jeg det andre hullet, men så har jeg vel for faen heller aldri vært normal :lur:

10. Nakendans

En naken kvinnekropp som danser, er som godteri for øynene hans. Det å se formene hennes bevege seg i sakte bevegelser skal tenne mannen.

Trenger da ikke være naken for det. :lur:

Det er vel så pirrende med stive brystvorter som presser mot en trang bluse, et kort skjørt som sakte glir oppover hoftene hennes og viser strømpekanten...

Eller et korsett kombinert med strømper/stayups og høye hæler :lur:

Resten av lista er utprøvd og gjentas gjerne :jepp:

8 tror jeg faktisk er mer for kvinner enn menn, mange jenter som irriterer seg på hvordan de må skjule sin egen seksualitet. Hvor kåte de egentlig er. Så det å ha sex forran noen andre er litt sånn "In your face" og gir en maktfølelse

Tja, mine erfaringer lagt til grunn, så har vel jeg vært den ivrigste på akkurat det punktet.

Et par av mine forhenværende har vært med på det, og tja..

Anbefales på det varmeste :lur:

Skrevet

Mann her..

1. Trekant

Jeg føler det hadde blitt litt mye, hadde sikkert fått prestasjonsangst om jeg skulle tilfredsstilt 2 kvinner. Dessuten liker jeg at dama er opptatt av meg, ikke en tredje person.

2. Dele kjæresten

Nei, jeg hadde følt meg som en cuckold om en annen røver hadde vært på dama mi, og det hadde heller gjort meg sint.

3. Bakparten

Jeg tenner mest på vaginal, og har ikke behov for å gjøre det bak. Kunne gjort det for å prøve andre ting, men jeg tenner mest på fitta.

4. Eldre kvinner

Jeg er ung (23), så en kvinne som er eldre enn meg trenger jo ikke akkurat være gammel. Jeg tenner på de fleste kvinner, men setter en grense rundt 40.

5. Dominere og å bli dominert

Jeg kan like å dominere, men ikke bli dominert.

6. Oralsex

Jeg er overhodet ikke opptatt av å gi munnsex, men å motta er veldig bra.

7. Sex utenfor sengen

Man kan godt variere og prøve andre steder, men det er sjeldent jeg tenker at soverommet blir for kjedelig. Det er like greit der som andre steder.

8. Publikum

Det kommer selvsagt an på publikum, men jeg er generelt ikke særlig begeistret for det.

9. Utendørs

Er ikke noe jeg verken foretrekker eller vil unngå, samme om det er inne eller ute.

10. Nakendans

Dette er ganske nice, strippeklubber gjør meg f. eks. ganske gira.

Skrevet

Tja, mine erfaringer lagt til grunn, så har vel jeg vært den ivrigste på akkurat det punktet.

Et par av mine forhenværende har vært med på det, og tja..

Anbefales på det varmeste :lur:

Spennende. I hvilken setting?

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Mann her..

Jeg føler det hadde blitt litt mye, hadde sikkert fått prestasjonsangst om jeg skulle tilfredsstilt 2 kvinner. Dessuten liker jeg at dama er opptatt av meg, ikke en tredje person.

Nei, jeg hadde følt meg som en cuckold om en annen røver hadde vært på dama mi, og det hadde heller gjort meg sint.

Jeg tenner mest på vaginal, og har ikke behov for å gjøre det bak. Kunne gjort det for å prøve andre ting, men jeg tenner mest på fitta.

Jeg er ung (23), så en kvinne som er eldre enn meg trenger jo ikke akkurat være gammel. Jeg tenner på de fleste kvinner, men setter en grense rundt 40.

Jeg kan like å dominere, men ikke bli dominert.

Jeg er overhodet ikke opptatt av å gi munnsex, men å motta er veldig bra.

Man kan godt variere og prøve andre steder, men det er sjeldent jeg tenker at soverommet blir for kjedelig. Det er like greit der som andre steder.

Det kommer selvsagt an på publikum, men jeg er generelt ikke særlig begeistret for det.

Er ikke noe jeg verken foretrekker eller vil unngå, samme om det er inne eller ute.

Dette er ganske nice, strippeklubber gjør meg f. eks. ganske gira.

Jeg synes du høres litt smålat ut.. :fnise:

• Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Spennende. I hvilken setting?

Hvilken av de? :lur:

Jeg synes du høres litt smålat ut.. :fnise:

Er han vel ikke. Han gidder jo tross alt å dominere selv fremfor å ha noen til å fortelle ham hva han skal gjøre :lur:

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Hvilken av de? :lur:

Er han vel ikke. Han gidder jo tross alt å dominere selv fremfor å ha noen til å fortelle ham hva han skal gjøre :lur:

Det finnes mange late dominoer (om man kan kalle de det? :gjeiper: ). De beordrer dama til å suge seg blå i ansiktet mens de selv ligger på rygg og bruker litt armkraft på å lugge henne i håret. Veldig imponerende! :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Gud bedre for ei kjedelig liste :-/

• Liker 1
Skrevet

Gud bedre for ei kjedelig liste :-/

Det er de vanligste sexfantasiene blant menn, så de kan vel ikke være så veldig kjedelige.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...