Neket Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Skal fra Bergen til Fort Lauderdale, så snart som mulig, og så billigst som mulig. Foreløpig er Widerøe billigst og raskest (continental, rundt 6200 kr), men når jeg prøver å søke på alternative datoer får jeg følgende feilmelding Følgende feil har oppstått Vi er ikke i stand til å finne anbefalinger i henhold til ditt søk. Vennligst korriger og forsøk igjen. (66002 [931]) Har sjekket Finn og expedia, noen andre steder jeg også burde sjekke ut?
Anglofil Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Finner billetter ned til 4800 kr på Widerøes egne sider. Hvis du skal mellomlande i New York fikk vi beskjed om at det ikke lønnet seg, så vi som også skal til Fort Lauderdale valgte heller å fly til Miami, siden det både var billigere og man slipper å mellomlande i New York. Mvh Yvonne
Neket Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2012 Jepp, fant dem jeg og, ved å endre dato-en dags forskjell bare, og over en tusenlapp!! Men tidligere har jeg fått opp "Billigtabell" men da har jeg søkt fra Oslo, kanskje det er derfor...? Snakket med Widerøe og de mente kanskje søket mitt var for "komplisert" og at det var derfor jeg fikk feilmelding. De i "andre enden" som evt skal plukke meg opp der borte, foretrakk Fort Lauderdale. Så da får det bli sånn, har kjørt buss der borte en gang tidligere og det var jo en opplevelse
-Susanne- Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Det går shuttles med og uten vinger omtrent hver 20 min mellom Miami og Ft Lauderdale. Prisen er ca 250-400 nok.
Neket Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2012 Da ble det melkerute til Amsterdam-Atlanta-Ft. Lauderdale. Og hjem igjen er jeg så heldig at jeg må bytte flyplass i NY-Amsterdam og hjem. Ble skikkelig stresset når Widerøe plutselig spratt opp til 6000,- Prøvde KLM via finn, de spratt opp i 11.000 når jeg klikket på linken. Tilslutt ble det da Solfaktor.no, fordelen der er at jeg ikke trenger betale før kl 23 i kveld. Slik at jeg får avklart med disse i andre enden at jeg kommer et døgn senere enn først antatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå