Thomasine Skrevet 27. desember 2003 #1 Del Skrevet 27. desember 2003 Når jeg skal lage dessert blir det alltid de samme "gamle" dessertene... :o De er jo kjempe-gode (...ellers ville jeg ikke brukt dem gang på gang... :D ), men nå kunne jeg tenkt meg og utvide "repertoaret" litt!! :D Her i huset går det som regel i: * sjokolade-mousse * bringebær-sorbet ( evt. andre fruktsmaker!) * sjokoladekake * gulrotkake * suksessterte Hva lager du?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 27. desember 2003 #2 Del Skrevet 27. desember 2003 Hjemmelaget karamellpudding Sjokoladepudding med vaniljesaus Sjokoladefondant Ristet camembert Sitronsorbet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 27. desember 2003 #3 Del Skrevet 27. desember 2003 Marengs Is med varme bjørnebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papaya Skrevet 27. desember 2003 #4 Del Skrevet 27. desember 2003 Krokanis med fruktcoctail Hjemmelaget karamellpudding Jordbærgele med vaniljesaus Verden beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 27. desember 2003 #5 Del Skrevet 27. desember 2003 Dessert er nesten et fremmedord i vårt hus...men jeg syns sviskegrøt med fløte er veldig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. desember 2003 #6 Del Skrevet 27. desember 2003 Nå i disse juletider er riskrem favoritten. Men den må være hjemmelaget altså ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2003 #7 Del Skrevet 27. desember 2003 sjokolade-mousse , med sjokoladebiter...nam-nam... og krumkaker til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. desember 2003 #8 Del Skrevet 27. desember 2003 Mørk sjokolademousse med sjokoladebiter... Nam-nam.. Er også glad i sjokoladepudding og rødgrøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. desember 2003 #9 Del Skrevet 27. desember 2003 :klø: klarer ikke å bestemme meg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 27. desember 2003 #10 Del Skrevet 27. desember 2003 sjokolademousse sjokoladefondant¨ creme brulet bakte frukter: epler og pærer med cognac og kanel frisk frukt digger dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. desember 2003 #11 Del Skrevet 28. desember 2003 Også fruktsalat!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. desember 2003 #12 Del Skrevet 28. desember 2003 Hjemmelaget karamellpudding Hjemmelaget Riskrem Hjemmelaget Sitronfromasj ...og... Gele... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. desember 2003 #13 Del Skrevet 28. desember 2003 Karamellpudding Multekrem Frosne blåbær med vaniljesaus Bjørnebær med is sjokolademousse pasjonsfruktsorbet ...alt med sjokolade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 28. desember 2003 #14 Del Skrevet 28. desember 2003 Min yndlingsdessert? Tja...ingenting slår jordbær om sommeren. Men de skal spises som de er, ikke med melk eller fløte! Dessverre er jo dette veeeldig sesongbetinget, ellers i året er is og sjokolademousse favorittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 28. desember 2003 #15 Del Skrevet 28. desember 2003 Fruktsalat! Ellers: karamellpudding med karamellsaus (jeg liker, samboeren liker ikke) og sjokoladepudding med vaniljesaus (jeg liker det ikke, men samboeren elsker det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. desember 2003 #16 Del Skrevet 28. desember 2003 Dessert har vi aldri.. Men jeg elsker is, så det funker godt som dessert også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 28. desember 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 28. desember 2003 Her var det mye godt!!! Hva er sjokoladefondant?! :o Oppskrift?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 28. desember 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 28. desember 2003 Fant en oppskrift på fondant: http://home.online.no/~bjuk/mat/sjokoladefondant.htm Har aldri smakt det, faktisk!! Den skal jeg prøve meg på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. desember 2003 #19 Del Skrevet 28. desember 2003 Hjemme går det mye i riskrem, men siden jeg ikke er så glad i søtt og bløtt så spiser jeg desserter kun i selskap. Og da mener jeg kremdesserter som riskrem, bløtkake, fromasj..... Det er kanskje fordi jeg er så mett etter middagen! Men til kaffe spiser jeg sjokoladekake og lignende. Elsker moussè! Den har ikke den kremsmaken og er ganske "frisk og porøs"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 28. desember 2003 #20 Del Skrevet 28. desember 2003 Tiramisu slår alt. Sitronfromasj laget fra bunnen av er også veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå