Gjest Mamseboms Skrevet 27. desember 2003 #1 Skrevet 27. desember 2003 Er det ikke et eget forum for hobby på denne siden? Jeg kunne i alle fall ikke se det noen plass :-? I tilfelle ikke... noen som har forslag til hvor på nett jeg kan finne ut mer om lappeteknikk?? Evt. NOEN der ute som kan hjelpe meg å tre undertråden på symaskina mi?? Jeg er helt grønn på symaskin, men har nå ønsket meg lappeteknikk utstyr... og fått det. Så da bør jeg vel også lære å bruke maskina... Selvsagt har jeg lyst til å prøve nå, mens barna sover - og ikke lyst til å vente på hjelp. Anyone??
Usikker Skrevet 27. desember 2003 #2 Skrevet 27. desember 2003 Hvis du går på www.kvasir.no og søker på lappeteknikk eller patchwork så får du opp "2-3" treff med alternativer Når det gjelder den undertråden så kan jeg nok ikke hjelpe deg - da hver maskin har forskjellige "systemer".......... Lykke til! 8)
Mistyen Skrevet 27. desember 2003 #3 Skrevet 27. desember 2003 Forumet vårt for hobby ligger sammen med hus & hage og du finner det her Mvh Misty - mod.
Gjest Mamseboms Skrevet 28. desember 2003 #5 Skrevet 28. desember 2003 Jeg fant det ut til slutt Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå