Gå til innhold

hvordan få kontakt på nettdating sider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

hvordan får man kontakt med kvinner på sider som møteplassen, sukker osv?

Har vært inne på begge sidene en stund nå og har skrevet en grei profil tekst og har en del ok bilder, men er jo allikevel så utrolig vanskelig å få kontakt!

Jeg skriver jo høflig og ting som ofte er relatert til profilen, men de få gangene jeg får respons, så er det som regel et veldig kort og kjedelig svar! Veldig frusterende i lengden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

hvordan får man kontakt med kvinner på sider som møteplassen, sukker osv?

Har vært inne på begge sidene en stund nå og har skrevet en grei profil tekst og har en del ok bilder, men er jo allikevel så utrolig vanskelig å få kontakt!

Jeg skriver jo høflig og ting som ofte er relatert til profilen, men de få gangene jeg får respons, så er det som regel et veldig kort og kjedelig svar! Veldig frusterende i lengden..

kanskje dette kan hjelpe:

http://www.0330.no/2011/09/hvordan-lage-en-god-nettdating-profil.html#comment-form

ellers blir det vanskelig å si hva du skal skrive osv, uten å ha sett profilen din...

AnonymBruker
Skrevet

Betalende medlem gjorde susen for meg. Fikk så mye meldinger og respons at jeg ble nesten svett (Sukker). Slapp å lete så mye selv, iogmed tiden gikk mest til å svare folk.

IKKE send ut en haug med standardmeldinger til alle du kommer over. Finn noen som er lik deg på mange områder, så har man litt å prate om ihvertfall.

"Du var pen/søt/deilig" osv funker dårlig, tro meg. Når man får ørten stykker av den, så er man dritlei til slutt.

Ikke dumt å ha utseende med seg heller. Kommer et stykke på det alene, men bør seff ha LITT mer å rutte med. Er du bra trent og i form, så stiller du sterkt allerede.

Etter 2 mnd så traff jeg drømmejenta (etter MYE filtrering av ymse slag), og er hodestups forelsket. Ikke stress, det går seg til skal du se.

Mann btw...

Skrevet

Betalende medlem gjorde susen for meg. Fikk så mye meldinger og respons at jeg ble nesten svett (Sukker). Slapp å lete så mye selv, iogmed tiden gikk mest til å svare folk.

IKKE send ut en haug med standardmeldinger til alle du kommer over. Finn noen som er lik deg på mange områder, så har man litt å prate om ihvertfall.

"Du var pen/søt/deilig" osv funker dårlig, tro meg. Når man får ørten stykker av den, så er man dritlei til slutt.

Ikke dumt å ha utseende med seg heller. Kommer et stykke på det alene, men bør seff ha LITT mer å rutte med. Er du bra trent og i form, så stiller du sterkt allerede.

Etter 2 mnd så traff jeg drømmejenta (etter MYE filtrering av ymse slag), og er hodestups forelsket. Ikke stress, det går seg til skal du se.

Mann btw...

jeg er godt trent og har ganske ok bilder og prøver som sagt å skrive meldinger som er relatert til profilen til de jeg sender melding til, men til ingen nytte!

..damene der inne blir vell alt for "bortskjemte" og selektive, ikke vet jeg!?

Jeg fikk jo til og med "skryt" av at jeg var så "kjekk" i bildetråden her inne(på snikk snakk) og da postet jeg 2-3 bilder som jeg bruker på nettdating sidene!

Men men, kan jo ikke gi opp for det;)

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener danbanan.

Det som er verst (syns jeg) er når man har betalt for profil og faktisk finner ei man vil ha kontakt med, men så har hun bare gratisprofil :klaske:

De vil tydeligvis bare ha de som betaler profil for dem :vetikke:

Skrevet

Det er ganske håpløst ja. :P

• Liker 1
Skrevet

Skriv at du er jente og legg ut ett pent bilde av en modell. 100 brev på dagen uten profiltekst en gang

Skrevet

Skriv at du er jente og legg ut ett pent bilde av en modell. 100 brev på dagen uten profiltekst en gang

Signerer den. Jeg gjorde det bare for å sjekke hvordan det var å være jente. Fikk vel over 30 meldinger på 2 timer. :P

Skrevet

Du burde gjerne begynne med noe som er relatert til profilen, en likhet eller noe du kan spørre om, det er lurt! Men for at det ikke skal bli for dødt, legg inn noe om deg selv. For eksempel hvis dere begge liker mat, fortell om hvordan du koomponerte et anderledes festmåltid av det du hadde liggende i kjøleskapet. Gi noe av deg selv, fortell en historie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...