Stimla Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Hva skal jeg gjøre med håret mitt nå så det ikke virker så tynt! Det er skulderlangt og er vel bare halvparten av tykkelsen det var før, føles ihvertfall sånn. Blir ikke noen ordentlig hestehale lenger for å si det sånn. Angrer meg noe forferdelig for at brukte så mye penger på å få satt på hår.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Uff da, men du må nok bare vente det ut, til det vokser ut.. Husk å stusse jevnt så håret blir jevnt i lengdene etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Hva skal jeg gjøre med håret mitt nå så det ikke virker så tynt! Det er skulderlangt og er vel bare halvparten av tykkelsen det var før, føles ihvertfall sånn. Blir ikke noen ordentlig hestehale lenger for å si det sånn. Angrer meg noe forferdelig for at brukte så mye penger på å få satt på hår. Kure det hver måned med en proteinkur, eventuelt brukevolumprodukter.
Stimla Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2012 Er det en klipp som er flatterende hvis man har tynt hår? Villig til å klippe meg heller enn å ha så synlig tynt og pistrete hår:(
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Er det en klipp som er flatterende hvis man har tynt hår? Villig til å klippe meg heller enn å ha så synlig tynt og pistrete hår:( Tror ikke det er lurt å klippe det. Sett det heller opp og bruk pleiende produkter inntil det har vokst såpass ut at du kan gjøre noe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå