AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Hei og hallo til dere alle! Jeg er forelsket i broren til en veldig, veldig god venninne. Jeg tror han liker meg, eller merker at jeg liker ham. Han ser myyyye på meg, vi tuller masse, aldri kjedelige samtaler, han følger med på hva jeg driver meg. Hver gang jeg kommer, reiser han seg opp, "åpner" opp fjeset sitt og smiler. Jeg er ikke redd for søstra, venninna mi. Hun har alltid sagt at sånt er fint. Hun har en annen bror som en tid var sammen med en venninne av oss, det syntes hun var kjempekoselig. Litt vanskelig når hun droppet ham, men det gikk også. Alle er venner. Uansett, det ser jeg ikke på som et problem. Jeg tror at han liker meg, men vet ikke. Hvordan kan jeg ta iniativet til ting uten at jeg driter meg ut? Vi er begge i midten av tjueårene. Vi studerer i Oslo. Åååå! Han er så flott
Gjest SemperFi Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Snakk rett ut til han du. Menn generelt liker ting kort og enkelt. Og det enkleste er ofte det beste.
Gjest "gjest" Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Jeg ville holdt meg langt unna broren til venninnen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå