Gå til innhold

helsekostbutikken Hva kjøper du der og hva hjelper den med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er litt intressert i helsekostbutikker.

Lurer på hva du kjøper der og hva du bruker det for/mot.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Betaglukaner. Immunforsvaret mitt har vært helt utrolig dårlig, og nå er det bra! :biggrin:

Skrevet

Jeg bruker nattlysolje mot PMS-plager <3

Skrevet

Jeg bruker å kjøpe Pukka-te, Udos Choise, sukrin,sukrinmelisse, badeolje, sukkerfri sjokolade.. Pluss at i den helsekosten jeg handler i selger de helt ferskpresset juice og nylaget smoothie:-)

Skrevet

maya76 hva bruker du de forskjellige tingene til?

Mvh TS

Skrevet (endret)

maya76 hva bruker du de forskjellige tingene til?

Mvh TS

Det glemte jeg å skrive...

Pukka er et merke som fører innmari gode tesorter. Jeg bruker Night time (tror jeg det het) om kveldene, gjør meg faktisk trøtt og mere døsig. 3 sorts of ginger-te, de er en te med ingefær, super hvis jeg fryser. Har og en morgente som er oppkvikkende. I tillegg liker jeg vanillachai, bare fordi den er god:-) Disse tesortene er koffeinfrie.

Udos Choice er fettsyrer som er fra planter, ikke fisk. Bra for ledd og muskler.

Sukrin og sukrinmelisse bruker jeg i stedet for sukker i mat.

Akkurat nå for øyeblikket bruker jeg flytende klorofyll pga lav blodprosent etter en operasjon jeg hadde, og jeg tåler ikke jerntilskudd. Men det er en engangsgreie..

Jeg har og tidligere brukt et kosttilskudd som heter Suplex-B, virker bra på hud, hår og negler. Håret vokste ganske raskt av de.

Endret av maya76
Skrevet

Ser ut som jeg må teste ut et par av prouktene "din" maya

takk for svar :)

Skrevet

Deres esekielbrød er NAM! Ellers kjøper jeg litt av hvert. Dorens, håndvask og oppvaskmiddel. Pastasaus (MYE bedre enn Dolmio!), fra tid til annen villris, de er lekre men dyre. Når jeg er på Helios kjøper jeg Dr Bronner's Naked leppepommade, den her helt nøytral. Og Udo's fordi jeg liker den og pga fettsyrerne. Sikkert flere ting og men husker ikke. :)

Skrevet

Handler helst ikke på slike butikker fordi jeg ikke vil støtte dem. Mesteparten av det de selger er unødvendig, og selges gjerne under særdeles villedende markedsføring.

• Liker 3
Skrevet

KLOSTER Fennikel-te for magsmerter og KLOSTER Kamille-te for magesmerter. Begge deler hjelper for meg :-)

Skrevet

Sukrin, sukrinmelis, mandelmel og bakepro til baking.

Skrevet

Female mot PMS. Blir ikke deppa og full av tunge tanker lenger.

Skrevet

Handler helst ikke på slike butikker fordi jeg ikke vil støtte dem. Mesteparten av det de selger er unødvendig, og selges gjerne under særdeles villedende markedsføring.

Da hadde du strengt tatt ikke trengt å poste her for du svarer ikke på det jeg spør om

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker badeoljene fra Lavera forresten! Også vet jeg at moren min bruker en shampo derifra som hun er veldig fornøyd med.

Til minstejenta bruker jeg endel produkter fra Earth friendly baby, likedan er jeg veldig glad i Burts and Bee-produktene. Såpen og kremen er veldig god.

Kjøper og noen energibarer der, greit å ha i veska hvis dagene blir lange og det blir for lang tid mellom måltidene...

Skrevet

takk igjen maya

TS

Skrevet

Jeg bruker Depridix som skal hjelpe mot depresjoner/tunge tanker.

Skrevet

Jeg kjøper sukrin, sukrinmelis, soyamel, johannesbrødkjernemel og vaniljepulver til matlaging.

Grapefruktkjernekstrakt (Citrocept) til behandling mot UVI.

Yogi-tea og sjokolade fra Cavalier/RAW til kos.

Skrevet (endret)

Jeg kjøper supermat, greens (spirulina, chlorella, hvetegress), D-vitamin, Yogi te, linfrøolje, probiotika Omega 3 oljer + + + Handler alt fra iHerb siden det er halv pris av hva man må betale i Norge. Alt for å bli et friskere og bedre meg. ;)

Endret av 0o0
Skrevet

Kjøper Sukrinmelis som jeg blant annet bruker i havregrynfrokosten min.

Skrevet

Soyaflak MÅ je ha i i frokostblandingen... Ellers sjokolade og pukka-te :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...