Gjest BamseB Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Ja, hva har du i nattbordsskuffen? Tipper vi kommer til å avdekke en og annen småskummel personlighet i denne tråden Jeg kan stolt nevne: *Førsteutgaven av Helge Ingstad`s "Pelsjegerliv" *Et lånt eksemplar av biografien til Max Manus *Et kondom fra 1963, fant det i veggen under riving... *Et bredt utvalg ammunisjon *En tube med påskriften "RFSU", tror det er lim *En hullete ullsokk som har sneket seg unna søppelbøtta *Aktuator fra Møller *Fjernkontrollen til lysene her i huset
AnitaB Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 * Nesespray * Håndtørklær * Lommelykt * øreringer (som jeg alltid glemmer å ta av på badet) * bondage teip - i tilfelle krise! * Kindle lesebrett * Et gammelt pass Bare ikke spør hva som er i boksen under senga TS! :-) 1
Gjest Skitten pique Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 (endret) Ja, hva har du i nattbordsskuffen? Tipper vi kommer til å avdekke en og annen småskummel personlighet i denne tråden Jeg kan stolt nevne: *Førsteutgaven av Helge Ingstad`s "Pelsjegerliv" *Et lånt eksemplar av biografien til Max Manus *Et kondom fra 1963, fant det i veggen under riving... *Et bredt utvalg ammunisjon *En tube med påskriften "RFSU", tror det er lim *En hullete ullsokk som har sneket seg unna søppelbøtta *Aktuator fra Møller *Fjernkontrollen til lysene her i huset Snakker vi høy verdi på den eller? Og ammunisjon - hva skal det bety? Sikker på ikke tuben med RFSU er glidemiddel? ..hva er i boksen under senga di? har ikke nattbordsskuff jeg. Endret 9. januar 2012 av Skitten pique
Gjest Cecilia L Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Voksenleketøy Øredobber, dill & dall Hammer (!) Lommelykt Kleenex Håndkrem Magasiner Blyant fra IKEA En gammel mobil-telefon Post-It Samt mer lysky greier som noen lyrikkbøker.
Gjest BamseB Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Snakker vi høy verdi på den eller? Og ammunisjon - hva skal det bety? Sikker på ikke tuben med RFSU er glidemiddel? ..hva er i boksen under senga di? har ikke nattbordsskuff jeg. Driter i verdien, bare gleder meg til den dagen EI spør om jeg har kondom Ammunisjon, sånn som gjør at våpen smeller... Joda, er vel sannsynligvis glidemiddel Har ingen boks under senga! Skaff deg nattbord!!
Gjest BamseB Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 * Nesespray * Håndtørklær * Lommelykt * øreringer (som jeg alltid glemmer å ta av på badet) * bondage teip - i tilfelle krise! * Kindle lesebrett * Et gammelt pass Bare ikke spør hva som er i boksen under senga TS! :-) Hva har du i boksen under senga? Har litt vondt for å lese så det er fint om du legger ut bilder.
Maiava88 Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 * Div. leksaker for voksne * Bøker: Harry potter (varierer hvilken, men har alltid en HP bok i nattbordskuffa ), Shadowland og sukkerdøden * Smykker, øredobber og annet pynte stash * En blokk og en penn (jeg får alltid inspirasjon når jeg ligger i senga ) * Massasjeolje * Ett gammelt bankkort * En halv wounderbaum ("stjal" den i fylla en gang. Alt jeg har med meg hjem i fylla havner på nattbordet eller i skuffa ) * Småpenger * Neglefil * Neglesteiner * Nattkrem * Håndkrem * Lipgloss * Hostesaft * Nesespray * En skritt-teller (DER var den ja! ) * Pilledosett * Neglelakk Hmm.. Ser det er på tide å rydde litt i skuffen ja
Minya Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Vi har en på hver side, så skriver en liste per side XD Min side; -fire forskjellige vibratorer -glidemiddel i små puteflaske-ting-greier (kjøpt på kondomeriet) -glidemiddel i 250ml flaske -hoftebånd -bondagetape -ett eksemplar av Cupido fra 2003 -kondomeske i plast med plass til tre kondomer Hans side; -et lass med kondomer -et tegneserieblad -glidemiddel -massasjeolje Endret 10. januar 2012 av Minya
Wonders Skrevet 17. januar 2012 #9 Skrevet 17. januar 2012 Sikkerhetsnåler til dynetrekk så ikke dyna detter ut i enden. Ørepropper Hårstrikk SPray til sengetøy som er beroligene ( lavendel) Pocket Øya av Victoria Heslop Signert pocket Mud, Sweat and Tears av Bear Grylls Rhinoil neseolje (inneholder 100% sesamolje på en sprayflaske) Og en slump andre ting som ikke passer seg på trykk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå