Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper det er noen der ute som kan gi meg noen råd! :)

Det har seg sånn at jeg har to 50% stillinger, og det er den i barnehage som jeg ikke trives med lenger.. Jeg jobber for Adecco i denne barnehage stillingen så det er ikke noe fast jobb sånn egentlig, jeg blir jo ringt opp og spurt om jeg kan jobbe osv.. Så det ikke en jobb som jeg har faste dager.. Slitsomt? JA!!

Men jeg er så i tvil om hva jeg skal gjøre.. Jeg er jo avhengig av litt lønn selvfølgelig, men jeg kvier meg så veldig for å jobbe i barnehagen nå at jeg har helt vondt i magen når det nærmer seg de dagene jeg er tilgjengelig.. Skal jeg si opp nå selvom jeg ikke har ny jobb i sikte? Jeg har jo den andre 50% stillingen, så jeg får jo inn litt inntekt :) Er det noe nav kan hjelpe med kanskje?

Bare for å ha sagt det så er jeg på jobbjakt, men det er liksom ikke bare å knipse i fingrene så har man en ny jobb... Selvom jeg gjerne skulle ønske det akkurat nå :)

Finnes det noe lurt jeg kan gjøre?

Takker for alle råd :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe kjekt å jobbe et sted man ikke trives...

Kan du ikke ta en ringerunde rundt til andre barnehager da og si at du er ledig for vikarvakter? Tipper du vil tjene mer også hvis du ikke går gjennom byrå.

Lærervikar kan også være en mulighet, der er timelønnen enda høyere igjen.

Sykehjem o.l har jo ofte ringevikarer også.

Det eneste du kan gjøre er jo liksom å finne deg en ny jobb for å dekke tapet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...