Gå til innhold

Er det meg eller?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i tre år, og iløpet av disse tre årene har vi kranglet veldig mye. Temaet som stort sett altid er det som dukker upp, er samboerens i mine øyne litt vel sexfikserte væremåte. Jeg vet selvsagt at det finnes mennesker som er veldig mye mer fiksert og kanskje slik man kan kalle sexavhengig, men vi har et helt normalt sexliv for øvrig. Problemet er vel heller at jeg aldri har opplevd noe lignende hos tidligere kjærester, og behøver vel egentlig litt råd og feedback fra andre menn om denne oppførselen er helt normal eller om det er normalt at jeg reagerer på dette.

Det begynte ganske tidlig i forholdet med at han ville at vi skulle sende sex-sms til hverandre. Jeg antar at det er ganske normalt nå for tiden, men selv har jeg aldri gjort det før og følte meg litt ukomfertabel og keitete. Det var altid han som tok initiativ, og det skjedde oftest da han satt på jobb, altså i sin arbeidstid. Jeg var med på det i begynnelsen men syntes ganske fort at det ble alt for ofte og mye. Jeg vet ikke om det er meg det er noe rart med, men jeg fungerer ikke slik at jeg sitter på jobb eller noen andre steder der samboeren ikke er å tenker på å ha sex med ham på alle tenkelige og utenkelige måter og steder. På grunn av det, og for at jeg syntes at jeg ga han lillefingeren og han tok hele armen, så forsøkte jeg å få ham til å innse at det var ikke noe for meg. Dette med at han sitter på jobb og iblandt flere ganger iløpet av sin arbeidsdag er så kåt at han må gå på toalettet og onanere, er for meg helt fremmed. Vi kom fram til at han skulle slutte å sende meg slike sms, men han klarer ikke å la være. Han synes dette er en del av vorspiel'et (flere timer før vi ses på kvelden), så når jeg da enten ikke svarer på sms'et eller blir irritert for at han ikke klarer å slutte, så tar han det som at jeg har avvist ham. Det fører til at selv om HAN er den som altid tenker på sex (når vi IKKE er på samme plass) ALDRI tar initiativet til sex når vi ER på samme plass, dvs hjemme og ikke på jobb. Gutter, er det helt enkelt slik at de fleste av dere kanskje IKKE forteller kjæresten om alle ganger dere tenker på henne og HVA dere tenker iløpet av arbeidsdagen, mens min samboer sier ALT selv om jeg har bedt ham slappe av litt? Eller virker dette litt uvanlig? Jeg forstår selvsagt at han delvis kan mene dette som komplimenter, og at jeg burde være glad så lenge han KAN prestere og så lenge han ER kåt på meg. Men behøver det å altid være når vi akkurat har gått hver vår vei på morgenen og ikke ses på timesvis, eller når vi har en helg borte fra hverandre - og IKKE når det faktisk fysisk er mulig å HA sex med hverandre? Jeg forstår ikke.... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har et tenningsmønster som ikke stemmer helt overens?

Det er neppe noe unomralt det han ønsker, men det virker som det ikek helt passer deg? Går det ann å finne noe litt i midten som fungerer for begge?

Skrevet

Dette med å sende "pirrende" SMSer til hverandre er noe han sikkert har lest i et eller annet dameblad. Der anbefaler de alltid slikt for å piffe opp sexlivet.

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Det er vel ganske normalt det han vil, men er det hver dag liksom? Da skjønner jeg at det kan bli slitsomt. Man trenger ikke å sende sex sms mange ganger i uken, det kan være like bra (om ikke bedre) når man ikke har hørt fra personen hele dagen , så kommer de endelig hjem :sengekos:

Så snakk med han, si at dette ikke passer for deg , at det blir litt for mye! Det burde han godta

Skrevet

Det kan nok stemme at vi ikke har samme tenningsmønster. Han kan for eksempel bli kåt av at det tilfeldigvis henger en sexy truse på snora når han skal rydde hjemme, og tenker på det flere timer senere - igjen når han da sitter på jobb. Det han også gjør er å spare på de sex-sms som vi har sendt hverandre, og sitter (IGJEN på jobb) å leser disse igjen og igjen og igjen. Da det ble for mye for meg så skjerpet han seg betraktelig, men han klarer ikke HELT å holde seg unna så han TESTER liksom iblandt om jeg er på eller av. Og blir jeg da irritert eller ikke svarer på sms'et, så tar han det som at han har blitt avvist og virker ikke det minste interessert når vi ses hjemme. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Uansett hvor mange ganger jeg sier til han at det IKKE betyr at jeg ikke er interessert i å ha sex med han NÅR VI SES HJEMME, så hører han ikke på det øret men kjører på på sin måte.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

:lur: synes det er deilig å få sånne sms av kjæreste..

synd du ikke liker det da :gjeiper: det er klart han føler jeg avvist. stakkars

• Liker 1
Skrevet

Nuppdupp, kanskje du skulle få hans nummer!! ;-) Nei men alvorlig talt, jeg er absolutt ikke imot dette men da jeg aldri før har vært sammen med noen som har vært SÅ sex-fokusert om man kan si det sånn, og jeg faktisk synes det ble litt vel mye da det ble hver og annen hver dag, så fikk jeg det litt i halsen ...so to speak.. :-) Og det er kanskje der deler av problemet ligger, at jeg fremdeles koppler ett hvert slik sms som kommer fra ham, til da det sto på som verst og da blir det bare negativt for meg - fordi han ikke engang FORSØKER å gjøre det på en måte som JEG også synes er grei.

Jeg kan jo ikke bare være med på det for å gjøre ham fornøyd? Jeg klarer ikke helt å skjønne at han skal føle seg avvist når vi gang på gang - og da mener jeg virkelig gang på gang, har pratet om dette og han sier hver gang at han forstår og at han ikke skal ta det sånn. Men neste gang så blir det samme visa igjen...

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Nuppdupp, kanskje du skulle få hans nummer!! ;-) Nei men alvorlig talt, jeg er absolutt ikke imot dette men da jeg aldri før har vært sammen med noen som har vært SÅ sex-fokusert om man kan si det sånn, og jeg faktisk synes det ble litt vel mye da det ble hver og annen hver dag, så fikk jeg det litt i halsen ...so to speak.. :-) Og det er kanskje der deler av problemet ligger, at jeg fremdeles koppler ett hvert slik sms som kommer fra ham, til da det sto på som verst og da blir det bare negativt for meg - fordi han ikke engang FORSØKER å gjøre det på en måte som JEG også synes er grei.

Jeg kan jo ikke bare være med på det for å gjøre ham fornøyd? Jeg klarer ikke helt å skjønne at han skal føle seg avvist når vi gang på gang - og da mener jeg virkelig gang på gang, har pratet om dette og han sier hver gang at han forstår og at han ikke skal ta det sånn. Men neste gang så blir det samme visa igjen...

hehe, nei det må bli fra en kjæreste.. liker ikke at folk jeg ikke kjenner gjør det. har selv skrivd sånne sms. det er gøy :D

dumt at han ikke respekterer det du sier da.. kanskje kjedsomhet og kåteheten tar overhånd på jobb :gjeiper:

Skrevet

hehe, nei det må bli fra en kjæreste.. liker ikke at folk jeg ikke kjenner gjør det. har selv skrivd sånne sms. det er gøy :D

dumt at han ikke respekterer det du sier da.. kanskje kjedsomhet og kåteheten tar overhånd på jobb :gjeiper:

Han får kanskje finne seg en mer interessant og givende jobb... :-)

• Liker 1
Skrevet

Si at du ikke har tid eller mulighet til å sende private meldinger i arbeidstiden fordi du faktisk har ting å gjøre på jobb. Fint for ham om han har varierende arbeidsmengde og kan sitte og runke på jobb halve dagen, men de fleste arbeidstakere ville nok fått sparken av mindre. Forklar at når du er på jobb, så er du på jobb. Dvs. at det ikke er anledning til å sende slike meldinger i det tidsrommet, du er ikke "ledig" før du er ferdig. Vil han starte forspillet allerede da må han klare seg på egenhånd. UTEN å være avhengig av å sende deg slike meldinger.

Han høres forøvrig ut som et barn.

Skrevet

Si at du ikke har tid eller mulighet til å sende private meldinger i arbeidstiden fordi du faktisk har ting å gjøre på jobb. Fint for ham om han har varierende arbeidsmengde og kan sitte og runke på jobb halve dagen, men de fleste arbeidstakere ville nok fått sparken av mindre. Forklar at når du er på jobb, så er du på jobb. Dvs. at det ikke er anledning til å sende slike meldinger i det tidsrommet, du er ikke "ledig" før du er ferdig. Vil han starte forspillet allerede da må han klare seg på egenhånd. UTEN å være avhengig av å sende deg slike meldinger.

Han høres forøvrig ut som et barn.

Du har helt rett, i veldig mange situasjoner oppfører han seg som en trassig treåring....

Skrevet

Du har helt rett, i veldig mange situasjoner oppfører han seg som en trassig treåring....

Det hadde jeg ikke giddet. You signed up for å boyfriend, not a baby, right? Dump ham.

Gjest Katten.
Skrevet

Hehe, jeg synes plutselig mye mer synd på fruen. Jeg vil jo tross alt ha sex tre-fire ganger dagen, og gir uttrykk for det. Både per sms, facebook og in real life.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja det er normalt. Vi sender også sexsms, har tlfsex og webcamsex om vi er fra hverandre. Når han er på jobben kan han sende bilder og klipp til meg på doen ;) Deilig :rodmer:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hehe, jeg synes plutselig mye mer synd på fruen. Jeg vil jo tross alt ha sex tre-fire ganger dagen, og gir uttrykk for det. Både per sms, facebook og in real life.

kanskje TS er fruen din......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...