AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Jeg klikket hjem MD formulations Facial Cleanser på nyttårssalget på feelunique, har hørt at det liksom er the shit hva angår rens. Det sto i produktbeskrivelsen at den er for alle hudtyper, men etter å ha lest litt på nett har jeg fått inntrykk av at den egentlig er for dem som sliter med acne etc.? Jeg har ganske grei hud egentlig, litt tørr, noen små men kroniske urenheter på hake/munnområdet og noen små nupper ved nese/panne. Ingen egentlig problemhud. Vil MD rens allikevel være OK, eller kommer jeg til å fucke opp huden min skikkelig nå? Jeg tenker å kombinere den med Decleor Hydra Floral krem og Neroli serum, som begge visstnok er gode for tørr og fuktfattig hud.
Ekkornet Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Jeg er ingen ekspert, men det kommer kanskje litt ann på hva du ønsker av denne rensen. Jeg bruker denne (fet, fuktfattig og acneprone hud) For meg fungerer den veldig godt i den forstand at den renser godt, gir god glød og den tørker på ingen måte ut huden min. Faktisk mindre enn andre renser jeg har brukt (feks. decleor foaming claenser) Det den derimot ikke er knall på er å fjerne makeup. Jeg vil ikke tro at den skulle fucke opp huden din, men som sagt, jeg er ingen ekspert ;-)
Rosenrød Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har litt lik din hudtype, ingen store problemer, og bruker denne rensen. Liker den godt!
Jade Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har normal/tørr hud og bruker denne. Har en sjelden gang en kvise eller to. Mulig det er "over kill" med denne rensen, men jeg er ihvertfall fornøyd siden den renser huden min skikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå