Tilde Skrevet 27. desember 2003 #1 Skrevet 27. desember 2003 Hvordan legger du opp bukser? Jeg har ikke symaskin selv, og synes det er skikkelig irriterende å legge opp bukser for hånd.Har gjort dette en del med svarte tynne bukser,men med litt tjukkere bukser som dongeri og lyse bukser er jeg redd for at stingene skal vise for mye. Har hørt om noen som bruker et eller annet som de stryker buksebretten fast med på innsiden :klø: Synes det høres ganske lettvint og greit ut.Hva er det,og hvor får jeg tak i det?
Usikker Skrevet 27. desember 2003 #3 Skrevet 27. desember 2003 :oops: Det går an å bruke tape også......... plaster også hvis nøden er stor. Sikkerhetsnåler funker også bra :oops: :oops:
Tilde Skrevet 27. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2003 Takk Mie! Nå skal det legges opp bukser i en fart!
Gjest Poirot Skrevet 27. desember 2003 #7 Skrevet 27. desember 2003 Skredderen borti gata fixer det på et par timer for en mindre sum... Gidder jeg ikke det, bretter jeg de opp.
Edie Skrevet 28. desember 2003 #8 Skrevet 28. desember 2003 Sender buksene til mamma jeg :oops: Me too.. :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå