Tingeling22 Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Fikk anbefalt å bruke facial cleanser og scrub og moisture defense antioxidant lotion og moisture defense antioxidant cream. Etter å ha lest om sakene på nett er jeg litt skeptisk. Litt pga glykolsyren, litt fordi jeg leser om folk som ikke får nok fuktighet av sakene og litt pga styret med hva man skal bruke og hvordan på sommeren. Også frister det heller ikke å få mer uren hud en mnd eller mer... Jeg har tydeligvis normal/tørr hud. Som er fin i kinnene, stram i panna, og med svarte prikker på nese og hake samt periodevise kviser på haka - både sånne dyptliggende kraterkviser og "klembare" kviser. Huden strammer mest i panna, men generelt overalt etter dusj. Hovedgrunnen til at jeg vil ha ordentlige produkter er fordi jeg er redd jeg blir rynkete etterhvert pga huden ikke får nok fuktighet. Så, har noen av dere anbefalinger på produkter fra andre steder? Jeg har fått inntrykk av at man skal bruke md to ganger om dagen, og det gidder ikke jeg... Hvordan er det produkter man kan nøye seg med å bruke på kveldstid?
aya Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 jeg bruker md facial cleanser og skrubb. ansiktsvasken bruker jeg hver kveld, skrubben to ganger i uka. har tørr hud, med svarte prikker. er godt fornøyd med produktene, synes jeg har mindre svarte prikker nå. bruker et annet merke til ansiktskrem da jeg trenger noe med mye fuktighet.
Tingeling22 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2012 Hvilken ansiktskrem bruker du da? Også på kveldstid? Prøvde du md ansiktskrem først? Evnt serum. jeg bruker md facial cleanser og skrubb. ansiktsvasken bruker jeg hver kveld, skrubben to ganger i uka. har tørr hud, med svarte prikker. er godt fornøyd med produktene, synes jeg har mindre svarte prikker nå. bruker et annet merke til ansiktskrem da jeg trenger noe med mye fuktighet.
Miah Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Ikke bekymre deg. Tilvenningsfasen med MD (når huden bryter ut) går som regel greit, spesielt når man tenker på at det går jo over. Jeg bruker MD skrubb, serum og rens - og Matis Delicate fuktighetskrem. Den gir nok fukt for meg, men Decleor sin Hydra Floral er også god. Huden din blir nok ikke rynkete kun fordi den får for lite fuktighet. Sol er den største synderen når det kommer til akkurat det. Synes du burde prøve å drive med hudpleie to ganger om dagen. Det anbefales jo uansett at man renser ansikt morgen og kveld, og det å slenge på litt serum og fuktighetskrem etter det tar virkelig ikke lang tid. Du må nesten vie dette litt tid om det skal fungere. Er ikke stress med MD om sommeren. Det eneste du ikke kan bruke på dagtid er MD Continuous Renewal Serum, ettersom den ligger på huden. Du kan likevel bruke skrubben og rensen, dette er jo tross alt produkter som du vasker vekk. Visste ikke at MD hadde fuktighetskrem i det hele tatt, jeg?
Tingeling22 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2012 Aha! Så jeg kan bruke alle produktene på sommeren og?? Ekstremt lite lyst på pigmentflekker, i hovedsak derfor jeg ble skeptisk. Noen solkrem anbefalinger når du først er så godt i gang . Fikk inntrykk av at moisture defense antioxidant lotion og moisture defense antioxidant cream skulle være de fuktighetsgivende kremene jeg...
aya Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 Hvilken ansiktskrem bruker du da? Også på kveldstid? Prøvde du md ansiktskrem først? Evnt serum. jeg bruker ansiktskrem fra green people om morgenen, og jojobaolje på kvelden. det fungerer bra. har ikke prøvd md sin ansiktskrem, men hudpleieren anbefalte heller ikke dette til meg da jeg trenger mer fuktighet. om morgenen vasker jeg kun ansiktet med vann i dusjen. fikk ikke noe utbrudd etter at jeg begynte med produktene, bare finere hud:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå