Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på jentetur til Riga utover, og sitter og kikker på hoteller...Noen som har noen å anbefale? VIl gjerne ha ok standard, og med spa på hotellet :jepp:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hotel Islande,fire stjerners,eg tykte det var bra i alle fall:) Meina på det var spa,låg rett utafor gamlebyen,at med den brua som er der.

Skrevet

Hotel Islande,fire stjerners,eg tykte det var bra i alle fall:) Meina på det var spa,låg rett utafor gamlebyen,at med den brua som er der.

Enig! :) Der er spa, bowling i kjelleren og flotte rom! :)

Skrevet

Vi bodde på Radisson blu Latvija hotell, som har ESPA Riga spa i samme hus. ESPA Riga har vært kåret til Europas beste dagspa, og var helt fantastisk! Anbefales på det varmeste.

Hotellet er også helt greit, relativt sentralt, og med god frokost inkludert i prisen. Gratis tråløst nettverk har du også.

Skrevet

Riga er kanskje den styggeste byen jeg har vært i, men OK mat, bra priser forferdelige folk og ikke minst helt forferdelig shopping. Dra heller til et annet sted hvor spa koster litt mer.. men hvor du også får opplevd en del.. spa varer max 2 t ila en dag.. og Riga er sannelig ikke verdt turen.. etter min mening:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...