AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Nå er jeg tilbake her og spør om drømmekjærsten finnes noen sted? Jeg srkev et innlegg før i år om å nettdating og finne et seriøst sted. Fikk respons med en gang med noen, men når det kom til stykket så ble det ikke noe av. Var bare inne på profilen min på nettsjekkingsiden også fikk aldri noe svar..så slik det. Siden sist så er jeg blitt 38 år og fortsatt singel...og derfor spør jeg om drømmekjæresten finnes... Når jeg har vært inne på nettdatingsiden så har jeg gitt melding om at jeg ikke er på jakt etter sex ved første tatstetrykk eller å gifte meg ved første tastetrykk. For jeg har hørt mye eksempel på disse tingene...hva skal jeg gjøre??? Er det ok å skrive slik i begynnelsen av profilen...er sånne som meg kjedlige??? Hva skal jeg gjøre?? Kan legget til at det er damer på 44årsaldren med voksne barn og oppover som tar kontakt...etter min mening så er ikke akkurat de jeg er på jakt etter..vil mye heller ha noen på min egen alder.. Er dette sært? Også skriver alle at de er ikke flyttbare, mens jeg må være flyttbar...er jeg for sær siden jeg ikke vil flytt på meg??? Tenk og kommentar innlegget mitt...jeg må bare finne ut hva som er galt med en selv og prøve å få rettet det opp nå før det blir for sent.....
Steinar40 Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Flytting er ihvertfall et av de aller største problemene. Det er helt sikkert.
eva-80 Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 det du skriver i en profil om deg selv må være ærlig men interessant. det må da være noen kvinner i nærheten der du bor slik at ikke noen av dere må flytte. i din alder må du bare regne med at de fleste kvinnene er skilte med barn. men har hørt om mann som er 38 og er ute etter kun jenter under 25 og barnløs.. men som regel slike kvinner er ikke etter " gamle gubber" på 38. om man skal sjekke, så burde man skrive om muligheter, istedenfor begrensninger. slik som - vil ikke flytt, ikke dyr, ikke barn, ikke gammel, o.l. de fleste synes det er en god start om en mann har litt greit utseende, en fast jobb og sunne interesser. helst litt selvtillit, absolutt ærlighet og helst trofasthet. jeg synes er litt avskremmende når du setter sånne kriterier : Når jeg har vært inne på nettdatingsiden så har jeg gitt melding om at jeg ikke er på jakt etter sex ved første tatstetrykk eller å gifte meg ved første tastetrykk. ikke fordi dine kriterier er unormale, men høres litt hardt synes jeg. normalt tenkende kvinner vet at for ordentlige menn er slike krav er normalt. i mine øyne er en mann er atraktiv om han har sine egne meninger, sunn dømmekraft, og et " normalt liv " med egne venner og interesser . helst ikke røyke og ikke mye drikking. men det er jo meg da. lykke til med kjæreste jakten 1
solch Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Problemet her er vell at du prøver å finne drømmedama på nettet. Funker jo sikkert for noen det, men tror det beste er å prøve å finne seg en dame i virkeligheten. Det er min mening da. Endret 11. januar 2012 av solch
Sulosi Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Så kjekt, denne tråden inneholder ting jeg og lurer på. Har forsøkt nettdating men føler det er mange som jakter etter sex-partner eller ektefelle (bryllupet skulle helst stått i går)... Er forresten 36
Ramona Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Nå er jeg tilbake her og spør om drømmekjærsten finnes noen sted? Jeg srkev et innlegg før i år om å nettdating og finne et seriøst sted. Fikk respons med en gang med noen, men når det kom til stykket så ble det ikke noe av. Var bare inne på profilen min på nettsjekkingsiden også fikk aldri noe svar..så slik det. Siden sist så er jeg blitt 38 år og fortsatt singel...og derfor spør jeg om drømmekjæresten finnes... Når jeg har vært inne på nettdatingsiden så har jeg gitt melding om at jeg ikke er på jakt etter sex ved første tatstetrykk eller å gifte meg ved første tastetrykk. For jeg har hørt mye eksempel på disse tingene...hva skal jeg gjøre??? Er det ok å skrive slik i begynnelsen av profilen...er sånne som meg kjedlige??? Hva skal jeg gjøre?? Kan legget til at det er damer på 44årsaldren med voksne barn og oppover som tar kontakt...etter min mening så er ikke akkurat de jeg er på jakt etter..vil mye heller ha noen på min egen alder.. Er dette sært? Også skriver alle at de er ikke flyttbare, mens jeg må være flyttbar...er jeg for sær siden jeg ikke vil flytt på meg??? Tenk og kommentar innlegget mitt...jeg må bare finne ut hva som er galt med en selv og prøve å få rettet det opp nå før det blir for sent..... det er i og for seg ok å skrive slikt, men hva mer skriver du? det er viktig at du fremstår som litt positiv, og ikke en trist fyr som alltid er singel og er lei av jenter- hvis du skjønner. Nå har jeg ikke lest profilen din, men 90% av guttene (på sukker) har akkurat den samme profilteksten, a la: "jeg er snill og grei og trofast. trener i blant, over gj.snittet glad i musikk, liker en bra fest, men liker også rolige hjemmekvelder, bla bla bla" Ganske kjipe greier, med andre ord. Hver er du, egentlig? trikset er å skille seg ut ved å skrive litt mer kreativt enn folk flest. Men ikke å være helt klovn, om du skjønner. + bilder er desverre veeeldig viktig. Se normal/fresh/positiv ut på bildene. og ikke stusselig/utilpass/sammen med dyr & barn/andre jenter/ slektninger/laangt unna/rar. håper dette hjelper! :*
Sulosi Skrevet 13. januar 2012 #7 Skrevet 13. januar 2012 Hva jeg vil vite? Politisk ståsted hvis du liker å diskutere, livssyn, hobby og hvor viktig den er for deg, hvor sosial du er og om det er en stor vennegjeng som treffes og hva dere gjør sammen (utenom å sitte i baren på lørdager). Filmer? Ser du ofte det og hvilke liker du å se. Samme med bøker. Fortell om deg selv på en slik måte at jeg får ett innblikk i livet ditt. Snille og greie, trofast osv er jo "alle" per egen definisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå