Gjest gnækvåg Skrevet 9. januar 2012 #21 Skrevet 9. januar 2012 Som en liten bamse. Frisert. Er ok med litt dusk hos partneren.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #22 Skrevet 9. januar 2012 Foretrekker absolutt at partneren ser annerledes ut "der nede" enn meg. Eh...en viss forskjell er det vel uansett?
Gabbs Skrevet 9. januar 2012 #24 Skrevet 9. januar 2012 Konstant 3dagers til 2 ukers, aldri langt eller ustelt men aldri helt glatt heller. Liker at partneren har noe av det samme, eventuelt vokset. Aldri helt skjønt greia med glattbarbert, det stikker så jævlig dagen etter! Bedre med noe ala 3 dagers når stubbene begynner å bli litt myke igjen
CCL Skrevet 9. januar 2012 #25 Skrevet 9. januar 2012 Jeg har ikke hår nedentil, aldri hatt, så det er ikke noe å frisere på. Hadde jeg hatt hårvekst der ville jeg definitivt tatt det bort med laser, hår på tærne er ikke kult! Men sånn ellers så vokser jeg og etterlater gjerne en liten trekant som er kortklippet på fremsiden. På en partner foretrekker jeg glattbarbert skrotum og litt stussing av hårene over penis. Akkurat i dag er det på tide å vokse igjen, så da er det 2-3mm hvor det vanligvis er glatt. Hårløse kjønnsorgan er noe jeg forbinder med pre-pubertale barn.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #27 Skrevet 9. januar 2012 Har hår. Gidder ikke barbere, det er stygt, det tar tid, det klør når det vokser ut igjen. Det er ingen som skal grafse nedi der uansett, så jeg har det slik det passer best for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #29 Skrevet 9. januar 2012 Akkurat nå er jeg nybarbert, men når jeg vet det ikke blir noe på meg, så lar jeg ofte det gro litt Jeg er ikke glattbarbert, men bruker å ha en liten stripe. Liker ikke å ha den helt naken, for da syns jeg nesten den ser ut som en nakenrotte. Gutter behøver ikke å være helt glattbarberte, men liker heller ikke at de har skikkelig bush.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå