AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Jeg har i alle år "tegnet" på meg bryn og etter mye frem og tilbake, bestemte jeg meg for å få utført øyenbrynstatovering. Har alltid slitt med dårlig selvtillit og var livredd for at det skulle bli mislykket, men ble beroliget av de som anbefalte meg denne tatovøren, at h*n var meget dyktig. Så jeg lot meg overtale... Og resultatet ble som jeg fryktet. Jeg kler ikke disse brynene i det hele tatt. Jeg ser helt for jæ**** ut Dette plager meg så fælt, at jeg nesten ikke fungerer i hverdagen Jeg vurderer nå og få de fjernet med laserbehandling. Noen her som har erfaring med dette?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 er det formen eller fargen du ikke er fornøy med? en venninne av meg har også tatt øyenbrynstattovering, og fikk helt hetta pga fargen. men slik hun fikk forklart det, legger de inn noen hakk mørkere farge enn det du vil ende opp med på langsikt, fordi fargen etter ganske kort tid vil bleke, og da får du den fargen det var planlagt.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Jeg så ikke ut i måneskinn, da de var "nye" pga den mørke fargen. Var ikke ute av huset på 10 dager! Nå er fargen blitt veldig lys og fin, men det hjelper lite når formen ikke passer ansiktet mitt. Ba om en liten "knekk" på brynet, slik at de ikke skulle få den klassiske runde formen, men det klarte h*n ikke å få til. Ser man meg forfra, er det to streker som går skrått over øynene(ser skikkelig sint ut) og for å se enden av brynet, må man se meg i profil
Gjest catalula Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Jeg så ikke ut i måneskinn, da de var "nye" pga den mørke fargen. Var ikke ute av huset på 10 dager! Nå er fargen blitt veldig lys og fin, men det hjelper lite når formen ikke passer ansiktet mitt. Ba om en liten "knekk" på brynet, slik at de ikke skulle få den klassiske runde formen, men det klarte h*n ikke å få til. Ser man meg forfra, er det to streker som går skrått over øynene(ser skikkelig sint ut) og for å se enden av brynet, må man se meg i profil huff, stakkars hva med å gå til en annen og få den personen til å se på det og hjelpe deg med å finne ut hva som er best å gjøre? Jeg hadde i hvert fall ikke gått tilbake til den personen du gjorde det hos. Men jeg hadde absolutt krevd pengene tilbake. Når det er noe som er så viktig for selvtilliten så skal det bli gjort ordentlig! Dette er noe som rammer inn hele annsiktet ditt, og du skal ikke betale for dårligere selvtillit!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Kan du legge inn bilde? Bare av selve brynet, ikke resten av ansiktet, så du ikke blir gjenkjent Da er det kanskje lettere å vurdere hva som kan gjøres. Hvis brynene er for tynne, kan de for eksempel forandres på
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Jeg mener å ha lest om en eller annen kvinne på nettet et sted som retter opp i tatoveringsbryn. Håper noen vet hvem jeg mener, fant henne på blogg.no.. Hmmmm.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 Jeg mener å ha lest om en eller annen kvinne på nettet et sted som retter opp i tatoveringsbryn. Håper noen vet hvem jeg mener, fant henne på blogg.no.. Hmmmm. sols.blogg.no Jeg har selv vært hos henne og er veldig fornøyd. Hun retter opp bryn som er feil.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #8 Skrevet 9. januar 2012 Vet ikke hvordan det er med tatoverte bryn, men med vanlige tatoveringer så lager man en slags mal først på huden slik at kunden kan si om h*n er fornøyd med plassering og motiv før man begynner å tatovere. Gjør ikke kosmetiske tatovører det? Er det ikke en fordel at kunden får se plasseringen og formen på brynene før man begynner på selve tatoveringen? 2
Makeupgeek Skrevet 10. januar 2012 #9 Skrevet 10. januar 2012 sols.blogg.no Jeg har selv vært hos henne og er veldig fornøyd. Hun retter opp bryn som er feil. Annbefaler også den samme som deg. De er veldig dyktige og flinke der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå