Gå til innhold

hm.. hva slags mening bak det hele?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

når en kamerat av deg tilbyr deg og kjøre deg hjem fra jobb opptil flere ganger, når han ber deg med ut på lunsj og når han kommer med komplimenter og spør om å få være med hjem og se på den nye hunden du har fått i bursdagsgave...... hva er denne kameratens følelser for deg da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er han ensom og vil gjerne ha kontakt med greie personer eller også er han - og det er kanskje mere sansynligt- forelsket i deg.

Hilsen Trille

Skrevet

Hørtes ut som om han har veldig sterke følelser for deg ja.

Lilletrollet

Gjest Anonymous
Skrevet

Han høres ganske enkelt veldig hjelpsom ut, og kontaktsøkende..........

Mere trenger det vel ikke være.........? Eller håper du?............

Gjest Anonymous
Skrevet

var jo lissom det jeg fryktet ja.. han er ikke min type men likevell er jeg litt bettatt.. kanskje bettatt av følelsen at han liker meg! men jeg har jo kjæreste..

Gjest Anonymous
Skrevet

han er bare hjelpsom.

og søker kontakt.....som det står over her. tror neppe han er forelsket i deg. den innbilske typen eller?

Skrevet
var jo lissom det jeg fryktet ja.. han er ikke min type men likevell er jeg litt bettatt.. kanskje bettatt av følelsen at han liker meg! men jeg har jo kjæreste..

Da synes jeg du bør takke høflig nei.

Skrevet

Er han kompisen din, så er han kompisen din og da trenger det vel ikke ligge noe bak. Men det er jo alltid en mulighet for at det kan oppstå varme følelser mellom venner, men det skulle jeg tro du merker...på forskjellige signaler som blikk, 'tilfeldige' berøringer og ting han sier....ikke utelukkende på hjelpsomhet, lunsj-invitasjoner og interesse for hunden din. Er du forelsket i ham?

Skrevet
når en kamerat av deg tilbyr deg og kjøre deg hjem fra jobb opptil flere ganger' date=' når han ber deg med ut på lunsj og når han kommer med komplimenter og spør om å få være med hjem og se på den nye hunden du har fått i bursdagsgave...... hva er denne kameratens følelser for deg da???[/quote']

Tja, du kan jo spørre han, det er jo bare han som vet :lol:

Skrevet

poirot skrev:

anonym skrev:

Da synes jeg du bør takke høflig nei.

helt enig med deg poirot

Skrevet

Jeg tror ikke det bør være noesomhelst annet en kameratslig jeg da men.. Jeg har flere sånne kamerater som det jeg :o

Gjest GreenSky
Skrevet
når en kamerat av deg tilbyr deg og kjøre deg hjem fra jobb opptil flere ganger, når han ber deg med ut på lunsj og når han kommer med komplimenter og spør om å få være med hjem og se på den nye hunden du har fått i bursdagsgave...... hva er denne kameratens følelser for deg da???

Godt mulig at han bare liker deg som en venn? Det behøver jo ikke bety at han har romantiske følelser for deg, særlig ikke hvis han vet at du har type.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...